Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Bankkártya elutasítva, de...

Bankkártya elutasítva, de levonta 2x - ez ellen hogy lehet védekezni, és milyen kártyákra jellemző?

Figyelt kérdés

Az történt, hogy

első kísérlet Revolut Mastercarddal: lehúzta és elutasítva

második: banki Mastercarddal: lehúzta és elutasítva

harmadik: másik banki Mastercarddal: lehúzta és elfogadva


(Természetesen mindegyik esetben volt fedezet, érthetetlen, miért utasította el.)


De a lényeg: itthon vettük észre, h az elutasított 2 alkalommal is levonta az összeget a számláról!

És hogy bizonyítjuk, így több héttel utána, hogy Szicíliában vagy Marseilleben 2x tényleg pluszba vonták le?


Hogy lehet ez ellen védekezni?


Vagy esetleg van olyan bank, amelyeket kifejezetten nem szeret a Mastercard rendszere, és szórakozik az elfogadással?


(mert láttuk mi is, h tényleg elutasítottam, tehát ez nem csak az eladó trükkje volt, és az a helyzet, h olvasom másoktól is ezt és hasonló panaszt)



2019. szept. 12. 07:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Ha elutasította a terminál a kártyát, akkor is (elvileg) ad ki róla papírt. Azzal lehet bizonyítani.

Ha állítasz be sms értesítést a kártyahasználatról, akkor azonnal kiderül az ilyesmi és lehet reklamálni.

2019. szept. 12. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Szerintem nem vonta le csak zárolta. Jól megnézted??
2019. szept. 12. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Ezek a rendszerek at kell, hogy menjenek kartyatasasagi certifikacion. Ahol a response kódokat, és azok feldolgozását is ellenőrzik elég strict kritériumok mellett.


Ha ténylegesen elutasított tranzakció lett volna, akkor nem történt volna levonás. Egyébként a revolut elég szofisztikált módon küld értesítést a tranzakciók sikeressegerol.

2019. szept. 12. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

az mit jelent h sofisztikált módon?


egyébként igen, megvannak a kis papírkák, és bizony elutasítva és mégis levonva. és mindennek ellenére se akar a bank kezdeni semmit, mert szerintük bizonyíthatatlan a dolog azzal a kis papírkával.

2019. szept. 13. 08:01
 5/12 anonim ***** válasza:
Levonta vagy zárolta??
2019. szept. 13. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
rendesen levonta
2019. szept. 13. 19:05
 7/12 anonim ***** válasza:
A bankban vettek fel jegyzőkönyvet? Vagy csak lerázott az ügyintéző?
2019. szept. 13. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:
nem vettek semmit, mert azt mondta, semmi értelme (a végén már hárman okoskodták ezt ki), mivel az a cetli nem bizobnyít semmit szerintük, mondván visszaellenőrizhetetlen, hogy éppen abban a szicíliai kisvárosi boltban hogy és mi9 történt, és csinálhattam akár én is ... tök jó vicc nem? még szerencse h csak pár ezer Ft-ról van szó, de szal ... idegesítő na.
2019. szept. 14. 15:20
 9/12 anonim ***** válasza:
Menj be a bankfiókba és mond meg, hogy panaszt akarsz tenni. Kötelesek felvenni róla jegyzőkönyvet. 30 napjuk van a kivizsgálásra és a válaszra.
2019. szept. 14. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Tokre kiváncsi lennék, hogy egy visszautasított tranzakciót a bankok hogyan fognak egymással elszámolni. Ez nem úgy működik, hogy Gizike otthon beírja a számítógépbe, hogy Jancsi -19 EUR. Ezek mögött komoly rendszerek, és elszámolások allnak.


Egyébként én azonosított net banki csatornán jelenteném a panaszt, aztán kiderülne, hogy mégsem te vagy a helikopter

2019. szept. 14. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!