Internetes vásárlás! Nagy bajban lehetek?
Ma délelőtt rendeltem valamit a neten bankkártyás online fizetéssel, viszont sikertelen volt, mert utolsó lépésként nem kaptam meg a biztonsági kódot, amellyel sikerülhetett volna a fizetés. Tehát a fizetés nem ment végbe. Délután ugyanezeket a termékeket megrendeltem, de most utánvételre vettem. Viszont az előző e-mailben nem olvastam el, hogy sikertelen online fizetés esetén tudnék utalni is. Azt is írták, hogy a csomag akkor kerül kiküldésre, ha megtörtént a fizetés, viszont azt is írja mellette, hogy keddre várható a szállítás.
Szóval most konkrétan szombat délután 2 ugyanolyan rendelés lóg a levegőben. Írtam e-mailt az ügyfélszolgáltatónak, hogy szeretnék elállni a bankkártyás vásárlástól, és az utánvételessel élnék, leírtam, hogy milyen kód alatt fut a rendelésem. Kaptam visszaigazoló e-mailt, hogy megérkezett a levél hozzájuk, de szerintem hétfőn fognak rá válaszolni. Mielőbb próbáltam reagálni, hogy nehogy feladják az első rendelést, de most úgy érzem nagy kavarodásba kerültem. Mit tehetnék még az ügy érdekében? Van rá esély, hogy még feladás előtt elolvassák, és egyszerűen sztornózzák, vagy nekem kell elállási papírokat küldeni postán később?
Az első megrendelés tranzakciója sikertelen volt, azt írtad. Akkor egyértelmű, hogy nem küldik azt a rendelésedet.
Majd megrendelted újra, utánvéttel. Azt a rendelésedet fogják küldeni.
Teljesen mindegy hány rendelésed lóg a levegőbe, ha nincs kiegyenlítve, vagy utánvét megadva, nem küldenek semmit, de a termékek egy ideig még kosárban vannak, hogy később folytathasd, vagy módosíthass rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!