Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A rendelt csomagomnak 3x...

A rendelt csomagomnak 3x vették le az árát. Hogyan szerezzem vissza a pénzem?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy órát amiért 20 ezret fizettem. A futárnál kártyával akartam fizetni, beütötte először, de a futár szerint nem sikerült a tranzakció, mert nincs fedezet a kártyán. Beütötte még egyszer, de megint nem fogadta el. Aztán a futár azt mondta fizessem ki készpénzzel.

Ezt követően megnéztem, és a számlámról mind2x sikeresen levette a pénzt... én meg még kp-ban is kifizettem.

Mit tudok tenni ilyenkor? Hogyan tudom bizonyítani, hogy kp-ban is kifizettem? Fogyasztóvédelem?



2019. nov. 23. 01:14
 1/5 anonim ***** válasza:
40%
Vedd fel a,futárszolgáltatóval a kapcsolatot és írd le ezt nekik és azt hogy fel fogod jelenteni őket.
2019. nov. 23. 05:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
86%
Jelezd a futárcégnek, de fenyegetőzni fölösleges, lehet h valamilyen technikai hiba volt. A bankodhoz is fordulhatsz, ott meg lehet reklamálni a kártyás tranzakciót.
2019. nov. 23. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Mivel nyilván kaptál bizonylatot a kp-s fizetésről, nem értem a kérdést...
2019. nov. 23. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
81%

Gondolom, van egy számlát a megvett termékről, amin 1 db termék vásárlása szerepel.

A terméket pedig megvetted valakitől vagy valamilyen webáruházból, stb. Elsősorban az eladó felé kellene jelezned, hogy többször levonásra került a futárcégtől. Már csak azért is, mert ha valóban így van, akkor az eladónak is tudnia kell róla, ha esetlegesen megbízhatatlan a futárcég - valamint ideális esetben az eladóhoz kerül a 3x-i kifizetés is - tehát Ő tudja visszautalni.

Ha nem került hozzá, hanem lenyelte a futárcég, akkor pedig a banki bizonylattal tudod bizonyítani az igazadat.

Valóban felesleges első körben fenyegetőzni: mindannyian emberek vagyunk és hibázhatunk.

Ha bebizonyosodik a szándékosság - mert pl. többször előfordul - az más.

2019. nov. 23. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Még valami: a múltkor nálam is sikertelen fizetést jelzett itthon a szám.gépről a rendszer, ismét elindítottam a fizetést, majd kiderült, hogy az első is sikerült, így 2x fizettem a DIGI számlámat 1 hónapban.

mondjuk nálam nem volt gond, mert beszámították a következő hónapban.

2019. nov. 23. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!