Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Emag rendelést ha nem veszem...

Emag rendelést ha nem veszem át mi történik?

Figyelt kérdés
Rendeltem black friday-n egy notebookot, de meggondoltam magam. Egyelőre nem megy az oldal, mert feldolgozzák a rendeléseket. Ha működni fog rövid időn belül, akkor megpróbálom törölni a rendelést, vagy írni nekik e-mailt, de ha ezek mégse jutnak semmire, akkor megtehetem, hogy szimplán nem veszem át a terméket? Postára kértem amúgy.

2019. nov. 23. 06:40
1 2
 1/14 anonim válasza:
82%
A saját érdekedben javaslom, hogy olvasd el az eMAG vásárlási feltételeit. Egyébként ha interneten veszel valamit, 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól. Elég szokott lenni, ha írsz nekik emailt, csak legyen benne a rendelés azonosítója meg a te adataid.
2019. nov. 23. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Semmi értelme elolvasni, mocsok román cég. Minden webáruház szabályzatában benne van, hogy fenntartják a változtatás jogát, szóval kár elolvasni, azt csinàlnak, amit akarnak.

Anno más hasonló webáruházból (ugyanilyen “megbízható”) rendeltem valamit, aztán miután megjött és nem olyan volt, amit szerettem volna, írtam nekik, hogy szeretnék elállni a vásárlástól, eredeti csomagolásban, sértetlenül visszaküldtem a megadott címükre 14 napon belül bőven. Aztán egyszer csak visszajön a csomag, hogy nem kereste senki, és onnantól kezdve e-mailt sem küldtek, és nem tudtam velük kommunikálni. Oké, hogy ilyen olyan jogaim vannak, de őszintén? Kinek van ideje perelni őket? Azt se tudom kikkel állok szembe. A világ túloldalán bejelentett ilyen olyan székhelyű cégek ezek. Tudják nagyon jól, higy egy egyszerű senki vásárló nem fog tudni mit csinálni.

Akkor fashiondaysen rendeltem egy nadrágot régen, nem olyan fazon volt, mint a képen, írtam nekik, rendesen válaszoltak is, aztán jött az sms, hogy itt a futár, megjött, hogy visszavigye a nadrágot. El kellett kéreszkednem a munkahelyemről, hogy oda tudjak adni, de egy órát vártam, és futár sehol nem volt. Innentől kezdve szintén megszűnt minden kommunikáció. Egy normális világban börtönben kellene ülnie ezen cégek vezetőinek. Mindig megfogadom, hogy nem rendelek ilyen mocskoktól, de más üzletláncokban, meg rablás ami megy, hogy mindent többszörös áron adnak. Egy notebook.hu pl. egy iphonet akciósan többért árul, mint a legtöbb helyen akció nélkül.

2019. nov. 23. 07:55
 3/14 A kérdező kommentje:

Inkább személyesen veszek mégis, igaz, hogy a normál áruházláncok kirabolják a vásárlót a pofátlanul magasabb árakkal, de legalább azt kapom biztosan, amit veszek, és a garanciában is jobban bízok.

Amúgy töröltem a rendelést, szóval megoldódott, jött is róla az e-mail. Innentől, ha valamilyen gebasz miatt mégis kiküldik, már nem az én saram.

2019. nov. 23. 09:14
 4/14 A kérdező kommentje:

Meg nehogy már tisztelnem kelljen bármilyen retkes áruház, vagy webáruházláncot. A fogyasztói társadalom manipulálása a céljuk, és az ezen keresztüli minél nagyobb profitszerzés.

Van pofájuk Black Friday-t hetekkel előre reklámozni minden felületen, hogy "Az év legütősebb akciói" meg stb. kamu duma, aztán 5-10% akciók voltak az esetek 90%-ában, ahol meg nagyobb akció volt, ott már eleve reggel nem volt készleten az adott termék. Ez is egy jó öreg marketing átkúrás. Normális országban a Black Friday úgy néz ki, hogy pl. egy tv, amelyik amúgy 200 ezer ft, akkor nap 15-20 ezer, és nem 2 db van belőle, hanem kb. 100.

2019. nov. 23. 09:20
 5/14 A kérdező kommentje:
Közben sikerült töröltetnem az idétlen hozzászólását a 2. válaszolónak, így tárgytalan a többi.
2019. nov. 23. 09:21
 6/14 anonim ***** válasza:
94%
Látom, jól elbeszélgetsz magaddal - mi feleslegesek vagyunk :D
2019. nov. 23. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
91%

"Semmi értelme elolvasni, mocsok román cég."


Akkor minek rendeltél? Már rendeléskor is tudtad :D

2019. nov. 23. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

“Látom, jól elbeszélgetsz magaddal - mi feleslegesek vagyunk :D”


Te pl. tényleg az vagy, főleg, hogy már jeleztem, nem aktuális. Amúgy nem magammal beszélgetek, előtte volt egy hozzászóló (lehet te voltál), akinek sikerült töröltetnem a retardált válaszát.

2019. nov. 23. 10:02
 9/14 anonim ***** válasza:
52%

Kerdezo nsgyon nem vagy tiszraban az emag működésével. Az emag egy piactér( mint pl a vaterabolt volt ezelőtt) , nem a romàn cég arulja a termékeit rajta kizárólag.Ok csak a platformot adják , meg a marketinget a beszállítóknak, szerződött partnereknek.


Te leadtàl egy rendelést. Az emagon látja egy magyar kereskedő, hogy te igazabol tőle rendeltél terméket. Neki ki kell szállítania hozzád, ha nem állsz el a rendeléstől.


Megillet 14 nap elállási jog , akár a szállítást követően is. Ha utánvétre kérted a magyar kereskedő kiszallit beszedi a vételárat, kifizeti a notebook értékesítési jutalékàt az emagnak, akkor is ha meggondoltad magad. Ha utalassal vagy kártyával fizetsz akkor meg az emag beszedi a pénzeket a saját számlájára . Leveszi magának a jutalékot es majd 15-18 nap múlva amit fizettél , abból a maradékot elutalja a magyar kereskedőnek ami maradt a vételárból. Mindezt úgy, hogy lehet Te poénból inkább visszaküldöd a notit es kered vissza a telhes vételárat mert meggondoltad magad.


Egy nap számtech cuccból beeeshet egy magyar kereskedőnek 4-6 ilyen is amiből pénzt majd csak 20 nap múlva lát , amit meg lehet vissza kell utalnia az elállás miatt.


Szerinted a másik oldal mit gondol ilyenkor? 😊


En az ilyen esetek miatt hagytam ott inkabbaz enag értékesítést, hiaba hogy napi szinten generált 5-6 eladást pl izmosabb vgak-bol. Kéthetenkénti elszámolással, előfinanszírozva a szallitasokat es rendelesek teljesítését, több milliós összegek voltak és lettek volna kitéve ennek a vásárlói "szokásnak".

2019. nov. 23. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:
Igazad van, mindjárt elkezdek sajnálni egy webáruházat, amelyik milliárdos profitot termel a fogyasztók módszeres manipulálásával, a hangzatos marketinghazugságokkal és a túlárazott termékeikkel. Azért valljuk be, egy nagyvállalatnak mindig több eszköze van, mint egy egyszerű magánszemélynek jogaik érvényesítéséhez, vagy épp a jogok megkerüléséhez. Speciel emagon még nem jártam meg vásárlással, de hasonló webáruháznàl hallottam már, hogy tömeges feljelentések sem értek semmit. A cég egyszerűen sz.rt a vásárlók jogaira, és nem reagált az e-mailekre stb. így a terméket sem sikerült visszaküldeni. Én is jártam már így.
2019. nov. 23. 12:10
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!