Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyan érvényesítem a garanciá...

Hogyan érvényesítem a garanciámat ha a bolt ahol a készüléket vásároltam csődbe megy?

Figyelt kérdés
Csupán elvi alapon kérdezem mivel ez alapján választanám ki a boltot ahonnan vásárolni szeretnék. Mi történne akkor ha megveszek egy mobiltelefont, és a bolt ellen eljárás indul/csődbe megy. Garanciámat hogyan tudnám majd érvényesíteni? vagy Pl samsung telefonokra gyártói garancia dukál? Vagy csak szimplán búcsút mondhatok a pénztől ha esetlegesen tönkremegy?

2019. dec. 9. 12:55
 1/2 anonim ***** válasza:

Ha a megvásárolt termék meghibásodik, akkor javításra vagy cserére vagy jogosult. Javítást szakszerviz végez, értelemszerűen, a csere esetleg problémás lehet.

Mondjuk, ha jónevű, nagyobb cégnél vásárolsz, akkor nincs ilyen probléma.

2019. dec. 9. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

A garanciát nem a bolt adja, hanem a gyártó.

Mindegy, hogy a Samsung telefonodat a Media Marktnál vagy az edigitalnál vagy a Telekomnál vetted, az is mindegy, ha időközben mind csődbe megy.

Fordulj a Samsung szakszervizhez, garanciajeggyel.

2019. dec. 9. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!