Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Euronics rendelés nyomonköveté...

Euronics rendelés nyomonkövetés regisztráció nélkül?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy terméket házhozszállítással az Euronics webáruházból. Nem regisztráltam a honlapra, csak megadtam az adataimat. Ki is fizettem a terméket. Egyelőre csak egy automatikus visszaigazoló emailt kaptam. Van lehetőség a rendelés száma alapján megnézni, hol tart a rendelés feldolgozása? A visszaigazoló emailben semmilyen link nem volt, amin követni lehetne a rendelés állapotát. A honlapon nem találtam ilyen lehetőséget. Lehet, hogy van, csak nem találtam meg. Segítene valaki?

2020. máj. 11. 15:11
 1/5 anonim ***** válasza:

ha feladják úgyis kapsz értesítést.

akkor majd kapsz csomagszámot is és akkor már a szállító cég oldalán tudod követni a csomagot.

2020. máj. 11. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Nem szoktak hivatalos megerősítő emailt is küldeni? Csak arról küldenek legközelebb, ha már átadták a futárnak?

Sosem vásároltam még tőlük.

2020. máj. 11. 15:32
 3/5 anonim ***** válasza:

Legtöbb helyen leírják, hogy csak akkor tudod nyomonkövetni a rendelésedet, ha regisztrálsz.


Visszaigazoló email:

"Rendelés leadását követően automatikus e-mail üzenetben értesítjük a rendelés befogadásáról, ebben rögzítésre kerül a megrendelt termék, a termék mennyisége, a rendelés száma, a szállítás és a fizetés módja és a honlapon közzétett ár. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez az e-mail nem minősül a megrendelés visszaigazolásának sem a termék ára, sem annak elérhetősége vonatkozásában.


Amennyiben a rendelés befogadásáról az elektronikus üzenet a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél ajánlati vagy szerződéskötési kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik."


Olvasd el az ÁSZF-et:

[link]

2020. máj. 11. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:
Meg jött a csomag végülis mert én is le adtam a rendelést màr negyedik napja és még semmi.....
2021. dec. 23. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
#4 igen, nekem megérkezett a csomagom. Esetleg hívd fel az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet.
2021. dec. 23. 14:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!