Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tőzsdén ez élhető stratégia...

Zolko26 kérdése:

Tőzsdén ez élhető stratégia lenne?

Figyelt kérdés
Nagyon kezdő vagyok a témában, demózgatok kb másfél hónapja, közben pedig olvasgatok utánna. A kérdés az lenne, pl ha veszek mondjuk 100 részvényt 1000 ft-os áron, állítok be neki nyereséges limitet, mondjuk 1200-ra de veszteséges stopot nem álítok be magyarán hagyom had mozogjon amig nem éri el a profitot. Ez élhető lenne vagy, nagyon nagy hülyeség? El tudnátok pontosan magyaràzni ha nem?

2020. dec. 17. 09:40
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
75%
Nem éppen, ha a részvényed mondjuk 10 éven keresztül sem menne feljebb a vételi árfolyamnál, sőt inkább csökkenne. Mert ez is benne van a pakliba.
2020. dec. 17. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Olyan hetek, hónapokban gondolkodtam csak max. Több kisebb profittal mint kevesebb naggyal. Ha mondjuk ugy, látnám hogy, 1-2 megált le zárhatnám mielőtt nagyobb esése lenne. Demóban 3 hete probálgatom ezt, ott viszonylagosan sikeresnek tünik. Amiben nem voltam biztos azt le zártam de a többi vissza hozta ami sikeres volt. Csiszolással lehetne viszonylqg élhető dolog?
2020. dec. 17. 09:51
 3/20 anonim ***** válasza:
78%
nem tudom ez milyen demo, de általaban ezeken a platformokon tőkeáttételes kereskedés van, és ha nagyon bemozdul lefele, akkor buktad a tőkédet is, automatikusan zárja a pozíciót
2020. dec. 17. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
66%

Ez egy klasszikus buy and hold stratégia.


Teljesen működőképes, egy apró bibivel. Lehet, hogy 20 évig nem éri el a megadott limitet, lehet, hogy lesz olyan időszak, amikor a részvényeid a tizedét érik annak, amiért vetted