Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A lenti problémás ügyfélnek...

A lenti problémás ügyfélnek hogyan igazoljam be, hogy nekem van igazam? Mert szerintem nekem!

Figyelt kérdés

Teszveszen üzleteltem egy ügyféllel, feladtam ajánlottan a csomagot, és ő állítja, hogy nem kapta meg. Elküldtem neki a feladóvevényt, mert lefényképeztem, és ő azt állítja, hogy a postán azt mondták, hogy nem is lett feladva! Ez nem reális, ha nekem van róla feladóvevényem!

Nem tudjátok akármelyik postán megmondják-e azt, hogy megkapta az ügyfél a csomagját??


2008. dec. 13. 15:20
 1/6 anonim ***** válasza:
80%

Igen, csak fizetni kell érte. De miért nem ott reklamálsz ahol feladtad a csomagot?

Lehet, hogy a posta elhagyta, vagy ellopták a csomagot. Ha volt rá biztosítás akkor ki kell hogy fizessék a csomag értékét amit feladáskor ráírtál. Mondjuk a postát ismerve nem ez lenne az első eset, hogy csomag elveszett.

2008. dec. 13. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
80%

Nem akarmelyik postan mondjak meg, ezt nem tudom hogy erted?! Mondjuk amit feladsz Bpesten Miskolcra csomagot, azt nyilvan nem tudjak megmondani Gyorben.

Ahol feladtad a csomagot, oda menjel be. Ha azt mondjak, hogy ok elkuldtek, akkor pedig azzal a postaval kell felvenni a kapcsolatot, ahova kuldted. Beszelj a postan a fonokkel, es ne engedd magadat lerazni! Ez nagyon kellemetlen neked, en is total kilennek akadva.

Mivel ott van a kezedben az ajanlott csomag feladovevenye, ezert ne hagyd elveszni a csomagot, jarj utana, lehet hogy a posta a ludas!!!

2008. dec. 13. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
74%

Én a múltkor szinte ugyanígy jártam. Állították, hogy nem ért oda a levél. Én bementem a postára (ez egy kis falu, tehát személyesen ismerem a postást), és a postás hölgy felkapta a telefont, és megkérdezte, hogy az adott számú ajánlott küldemény odaért-e a célba. Kb. 2 perc alatt megadták a választ, hogy igen, odaért.

Ha így nem tudod megoldani a dolgot, akkor kicsit hosszadalmas lesz, mert egy tudakozványt kell beadni (a Posta honlapjáról le lehet tölteni), és majd válaszolnak egyszer.

De ha ezt ki akarod kerülni, akkor írj a kedves ügyfélnek, hogy holnap mész a postára a tudakozvánnyal, és majd megmondja a posta, hogy odaért-e. Lehet, hogy erre eszébe jut, hogy mégis csak odaért.

De azért benne van a pakliban, hogy tényleg eltűnt a postán.

2008. dec. 13. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
66%
Sajnos a Magyar Postán sok minden eltűnik, ezért is állt át szinte minden csomagküldő a futárszolgálatokra.
2008. dec. 13. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
66%
Nekünk is eltünt jó pár dolog a postán,sőt egyik postásnő eljátszotta az aznap feladott pénzeket és mindíg a másnapival pótolta.Anyukámnak így többször le is kapcsolták a telefonját,mert nem ért be időbe a pénz.Mire kiderült és elküldték,több százezret sikkasztott.
2008. dec. 13. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszotokat! Nem tudom, ki az az ö..ör, aki így lepontozza a válaszokat! Kicsit magába nézhetne, hogy mennyire hasznosan értékel, és hogy ő maga mennyire hasznos lény!
2008. dec. 14. 20:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!