Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Eddig azt hittem, hogy aki...

Eddig azt hittem, hogy aki munkát akar találni az talál is. Mostanra megtudtam, hogy ez nem így van. De miért?

Figyelt kérdés
Egyetemi hallgató vagyok (levelezőn), munkát keresek, (az előzőt nem tudtam egyeztetni az egyetemmel) de semmi remény. Diákszövetkezetek, vagy normális főállás, teljesen mindegy, nincs nekem való. Tudok angolul, németül, van B és C kategóriás jogsim, tök rugalmas vagyok, takarítástól kezdve mindent elvállalnék, akár főállásban, akár hétvégén is, de még nem is válaszolnak az e-mailjeimre. Budapesti vagyok, teljesen egészséges, stb. 29/L Mit tegyek?
2010. szept. 24. 19:40
 1/6 anonim válasza:
67%
"Eddig azt hittem, hogy aki munkát akar találni az talál is." Úristen, hát eléggé el voltál tévedve :D
2010. szept. 24. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
100%

én már két éve nem találok, pedig a létező összes közvetítőnél regisztrálva vagyok, plusz munkaügyi, plusz minden nap portálok, közvetítők oldalai, hirdetési újság.

és nem kefekötő szakmában voltam, hanem informatika. :)

2010. szept. 24. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Ehhez már túl későn születtél

Fohászkodj Szent Viktorhoz, az megigérte hogy megint lesz ilyen. Mondjuk én kételkedem, de hátha mégis

2010. szept. 24. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

"nem kefekötő szakmában "


Informatikusból túltengés van, keféből meg hiány.

2010. szept. 24. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%