Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Nem azt a terméket kapom amit...

Ficsjo kérdése:

Nem azt a terméket kapom amit rendeltem egy haina ütvecsavarozót 68 részes két akkuval,helyette Höxter gép egy db17-es bit.5-6 e-mailt váltottunk de mindig a csomagküldőre hivatkoztak ott reklamáljak ,de nem reagálnak,mit TEGYEK?

Figyelt kérdés
Haina,helyett,Höxter

2023. ápr. 25. 19:28
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Ez lehet emberi tévedés is, és összekevert csomagok, nem biztos hogy át akartak verni.

A csomagküldő legfeljebb akkor tévedne, ha más nevére címzett küldeményt kézbesít neked (személyesen, vagy csomagponton). Ha a te nevedre címezték a téves árut, esetleg még a számla is benne volt a te nevedre kiállítva, a futárszolgálatnak ehhez semmi köze.

Online rendelésnél 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz, és visszajár a pénzed. Visszaküldöd a cuccot egy elállási nyilatkozattal, ha pedig ez sem tetszik az eladónak, akkor mehet a panasz a fogyasztóvédelemnek (békéltető testületnek). Itt két fél egymásnak ellentmondó álláspontja van, mert az eladó ragaszkodik ahhoz hogy jó terméket küldött, te pedig ahhoz hogy rosszat kaptál.


[link]

2023. ápr. 25. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%
Honnan rendelted és hogyan fizettél pontosan?
2023. ápr. 25. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!