Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » GLS futár miért vette át...

GLS futár miért vette át helyettem a csomagot?

Figyelt kérdés

A mai napon jött volna meg 3 cipő rendelésem, több, mint 100e forintban előre fizetve, viszont 10 körül el kellett mennem itthonról, emiatt fel is hívtam a futárt, hogy mikorra érne ide, esetleg egybeesik-e az utunk, hogy átvegyem, de több, mint másfél órát mondott, emiatt megkértem, hogy majd másnap hozza vissza ismét.

Győzködött, hogy neki ez mekkora kiesés lenne, inkább odaadná a boltban (addigra bezárt), postán (rég bezárt) vagy szomszédnak (megkértem, hogy ne, mert volt már ilyen lopott csomaogm, amit más futár átadott az utcában másnak). Végül sikerült meggyőznöm, hogy ne tegye mert akkor mind elvesztem, emiatt abban maradtunk, hogy holnap hozza ő vagy a kollégája.

Viszont kb. az ígért időben jöttek az értesítések, hogy mindet átvettem, értékeljem a futárt, aláírás helyén pedig csak a nevem volt legépelve.


Az érdekelne leginkább, hogy ilyenkor tehetetlen vagyok, ha mondjuk össze lesz törve a csomag? Hiszen az átvételkor "nem kértem" kárfelvételi jegyzőkönyvet, miért kaphatnék másnap, ha egyáltalán megkapom?

Kellene ezzel kezdenem valami komolyabbat ha megkapom a csomagot, vagy csak akkor ha nem? Egyáltalán mit? Biztonsági kamerán látszik, hogy nem volt mozgás a háznál (utcát nem látja), de ennél több bizonyításra nem tudok gondolni.

Ennyire nagy mínusz éri tényleg a futárt, hogy inkább 3 (igazából 2 csomagszám, csak az egyik két dobozban jön) csomaggal sumákol?



nov. 22. 01:53
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
77%

Akkor megkaptad a cipoket? Hivd fel,mikor adja oda.


Biztos nem lopja el,mert a rendszeruk jelzi ,mikor hol vettek at.


Rendszeresen rendelek gls-el es sose loptak el a cuccom.

nov. 22. 04:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
52%
Nyílván nem a futát vette át.
nov. 22. 06:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
64%

De mit sumákolna ezt nem értem?

Letette a csomagokat a házadhoz vagy nem?

Megkaptad?

Igen sajnos nekik nagy kiesés egy aznap nem kézbesített csomag! Mindenki kétszer dolgozik ugyanazzal a csomaggal egy áráért. Gondold el azt visszavinni regisztrálni, tárolni, pakolni, szortírozni, másnapi túrába megint berakni megint adminisztrálni megint kivinni minden duplán. Szerinted ez kinek éri meg? Tudom te már kifizetted és soha senkit nem érdekel más problémája sajnos, de attól még ez így működik.

Hidd el, a legkevésbé sem érdeklni a csomagod hogy mi van benne, többezer különböző csomag megy át a keze alatt egy hónapban, és neki az a feladata hogy kézbesítse, nem az hogy visszavigye.

nov. 22. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
59%

Én biztos írnék valami "jó" értékelést, ha helyettem átveszi a csomagot.

Végülis megkaptad vagy nem? Mert a leírásban nem egyértelmű, azt írod, "ha megkapom a csomagot"

nov. 22. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
33%

3 dolgot tudok ehhez hozzáfűzni

1. Cipőt csak személyesen, boltban szabad venni, ahol fel tudod próbálni. Sose rendelnék netről cipőt, pedig gyakran vásárolok online.

2. Ha ilyen méregdrága cipőket veszel, akkor pláne személyesen, bár szerintem 20-25 ezernél többet nem ér semilyen márkás cipő.

3. Ha futárszolgálattal rendelsz és nem automatába, akkor legyél otthon, vagy rendeld olyan helyre, ahol tuti át tudod venni.

nov. 22. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:

#5:

1. 2023 van. Ezer olyan szolgáltatás van, ahol teljesen ingyenes a kiszállítás, visszaküldés, pl About You. Esetenként megrendelek akár 5 cipőt is, akár különböző méretekben és visszaküldöm akár mind az ötöt, ha egyik sem tetszik. Mindezt úgy, hogy a házam sem kell elhagynom és egy forintomba se kerül. Nem mindenki él a kőkorszakban.

2. Van aki minőségi cipőt szeretne venni magának, az pedig nem 20 ezer forint lesz. Nem mindenki csóró.

3. A házhozszállítás egy kényelmi szolgaltatás, ami a vásárlóért van. A szolgáltatás része, hogy lehet időpontot egyeztetni a futárral vagy hogy akár többször is kézbesítik, egy szava nem lehet a futárnak egyik esetben sem. Nem mindenki ül otthon egész nap.

nov. 22. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
42%

6# Senki nem dolgozik ingyen, gondolom te sem. Ha annyira hülye vagy, hogy nem jössz rá magadtól hogy minden díj be van építve az árba akkor azt most szépen innen megtudod. Igen, az is be van építve hogy te jódolgodba pingpongba küldözgeted unalmadba a holmijaidat.


2. Nem mindenki sznob hogy olyan hülye legyen, hogy egy túlárazott cipőt vegyen meg, holott mindenkinek világos (csak neked nem)hogy annak mennyi a valódi bekerülése és értéke és az okos ember nem hajlandó annál többet adni érte mert az már netto lehúzás. De hát ha te hagyod, hát húzzanak le. Ez nem csóróság kérdése hanem a pénzzel bánni tudás képessége, ami ugye neked hiányzik.


3. Ebben részben igazad van, ez egy kényelmi szolgáltatás, nyilván az árba épített pénzedért. Aki meg nem ül otthon, az meg biztosítson lehetőséget hogy a futár hova tegye a csomagját, pl. szomszéd.


Ui. Ne élj kőkorszakban, haladni kell a korral apukám.

nov. 22. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

#7:

1. Legyen is beépítve, piacgazdaság van, csak így tud egy vállalkozás működőképes maradni. Mint mondtam nem mindenki annyira csóró, hogy az utolsó forintot is meg kelljen spórolnia, amikor vesz valamit. Értem én, hogy Te az a típus vagy, aki elbuszozik a város másik végén lévő Tescoba, mert ott 10 forinttal olcsóbb a parízer, de nem mindenki van erre rászorulva.

2. Jajj annyira várható volt, hogy aki nem a legolcsóbb kínai műanyagcipőt veszi az bizony sznob és már megint a csóró proli az élet győztese, mert Ő felismerte, hogy bizony az olcsó a jó, a drága a szar a hülyéknek. Hihetetlen, hogy ezt még mindig komolyan gondoljátok! :D :D :D

nov. 22. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

#6 Még azt sem veszed észre, hogy két külön emberrel beszélsz. #5 vagyok, #7-et nem én írtam.


Egyébként kösz, nem vagyok csóró, de ellentétben veled, nekem marad is a több, mint 1 milliós nettómból, mert nem szórom fölösleges márkanevekre a pénzt. Amúgy van különbség a 4000 forintos gagyi kínai és a 20 ezres Sketchers között. Előbbi tényleg hulladék, utóbbi egy teljesen jó minőség. A fene se fog 35 ezret adni egy cipőért csak mert Adidas vagy Nike van ráírva.

Én nem lennék olyan paraszt, hogy berendeljek 5 pár cipőt, hogy utána visszaküldözgessem. Inkább évente kérszer elmegyek a cipőboltba, felpróbálok néhányat és megveszem, ami kényelmes és tetszik. Azt a 2 órát kibírom.

Más cuccokat szoktam kiszállítással rendelni, én ugyanis "otthon ülök". A kényelmes lakásomból dolgozok.


/Mellesleg gondolom te küldted nekem azt a nagyon kedves privátot, ami megvilágosítja számomra az intellektuális képességeidet/

nov. 22. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

engem is érdekelne, hogy a Covid óta bevezetett módszer hogyan tudja igazoltan biztosítani az átadás/átvétel tényét. A postás sem iratja alá a tértivevényes, ajánlott levelet, csak átadja, és rögzíti az eseményt a nyilvántartó rendszerben. Anélkül, hogy az átvevő valóban igazolná az átvételt.


Hogy van ez ?

nov. 23. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!