Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tehetek? Vásárló megtévesz...

Mit tehetek? Vásárló megtévesztése

Figyelt kérdés
Az autómhoz a szerelő felírta mit rendeljek. Nagyon olcsón találtam (ezer forint alatt), ezért még tartalékot is rendeltem. Számoltak fel rá plusz postaköltséget a súlya miatt, erre ma kaptam egy teljesen más terméket. 2 pici szart (egy könnyű pici doboz). Ránéztem a weboldalra és a cikkszám alapján jót küldtek (erre most kerestem rá mert nem feltételeztem a megtévesztést), viszont a termék képe és leírása alapján nem ezt árulták. Mindenképp ők hibáztak. Ilyen esetben elkérhetem a leírás és kép alapján lévő terméket (kiderült kb. 18 ezer darabja eredetileg). Nőként én nem értek hozzá. A plusz postaköltség is így jogtalan volt.
nov. 23. 13:50
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
fogyasztóvédelem
nov. 23. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Mit rendeltel es honnan? Ez nem titok.

Masreszr nem kell mindog azonnal fogyvedelemhez rohanni, elsonek beszelni kell a bolttal.


Ha viszont vmi eliras hibazas tortent, ahol nagy osszeget buknanak, ott tobbnyire nem neked adnanak igazat.


Ha igazabol 1-2ezer Ft-rol van szo, akkor visszakuldod nekik, fizessek ok a visszakuldest meg adjak vissza a penzt es a postakoltseget. Ez igy tisztesseges.

Bar gondolom te elvarnad, hogy kuldjenek el 2e Ft-ert 36e Ft-nyi termeket?

nov. 23. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Fogom hívni őket, de előbb tájékozodok. És ha a pénzem nem adják vissza, akkor is így jártam?
nov. 23. 14:56
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Akkor valoban mehetsz fogy vedelemhez vagy perelhetsz.


Jo esellyel egyiknek se lenne sok ertelme mert a szabadidod lehet tobbet er mint 2e Ft +postakoltseg. Akkor koltsek gyogyszerre.


Meg lehet beszelni normalisan is. Ha a masik fel nem vmi sufnicigany bolt.

nov. 23. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
5 ezerbe került szállítással. Postaköltség+felár a súly miatt. Igazából én az 5 ezremet szeretném vissza, mivel ezt a terméket nem vettem volna meg.
nov. 23. 15:02
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Normál esetben ha rendeltél valamit és nem azt kaptad, az adott helyen teszel bejelentést és kéred a tévedés korrigálását. Ez az esetek 99 %-ában megtörténik minden probléma nélkül, illetve ha nem lehetséges, akkor visszaküldik a pénzt.

Amennyiben ezeket megtetted és nem, vagy nem úgy reagáltak, ahogy kezdhetsz jogi lépeseket tenni az adott cég ellen.

nov. 23. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
49%
Ha nem azt kaptad, amit rendeltél, és a bolttal nem lehet szót érteni, akkor kérhetsz a banktól chargeback-ot. Ha jogosnak látják a panaszodat, akkor a bank visszaadja neked a pénzt, amit kifizettél. Ez persze csak akkor működik, ha bankkártyával fizettél. Kérdezd meg a bankodtól, hogy hogyan és mikor csinálnak ilyet.
nov. 23. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
0%
Tanulópénznek hívják a dolgot, mit gondolsz miért vót olyan olcsó?
nov. 23. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Visszakapom az összes pénzt, postaköltséget is. Megnézték, elismerték a hibát.
nov. 24. 19:36
 10/10 anonim ***** válasza:
Ennyi, akkor minden korrekt volt. Az időd sérült kicsit, de ezt te is elnézheted már, hisz mindenki hibázhat.
nov. 24. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!