Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Youtube, Spotify stb....

A Youtube, Spotify stb. oldalak miért nem teszik kizárólag csak előfizetők számára elérhetővé a tartalmukat?

Figyelt kérdés

Ezáltal biztosan sokkal többen fizetnének elő.

Vagy a reklámból száramzó bevétel még így is többet hozna, mint a megnövekedő premium előfizetések száma?

Viszont akkor kérdés, hogyha a reklám többet hoz, akkor üzleti szempontból mi értelme van a premium előfizetéseknek?



jan. 9. 23:37
1 2 3
 1/30 A kérdező kommentje:
Az kimaradt a leírásból, hogy előfizetés használata esetén természetesen reklám nélkül menne.
jan. 9. 23:39
 2/30 anonim ***** válasza:
100%
Reklam miatt van beveteluk...
jan. 10. 03:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/30 anonim ***** válasza:
100%

Onnantól, ha minden tartalom előfizetőssé válna, a tartalomgyártók más platformot keresnének, ahol ténylegesen el is érnék a célközönségüket, és nagyon kevesen gyártanának tartalmat oda. Emiatt még kevesebben fizetnének elő, ami miatt a tartalomgyártók még kevesebb pénzt kapnának, és egy idő után összeomlana az egész rendszer.

Egyébként pedig a reklámbevételekből még mindig lényegesen több pénze van a YouTube-nak, mint a prémium előfizetésekből. Ez viszont egy remek eszköz arra, hogy azokból is pénzt szedjenek ki, akik amúgy vagy nem hallgatnák a sok reklám miatt, vagy reklámblokkolót használnának.

jan. 10. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/30 anonim ***** válasza:
100%
Akár reklámból, akár Prémiumból van több pénz, csak előfizetésesre váltva nem lenne annyi bevétel az új kevés előfizetésből, mint a régi sok reklámból.
jan. 10. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/30 anonim ***** válasza:
100%
Mert így van a legtöbb bevételük.
jan. 10. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/30 A kérdező kommentje:

De ha a reklám hozza nekik a pénzt, akkor a premiumon buknak, mert ők nem néznek reklámot.

És ha mindenki hirtelen átállna premiumra? Akkor nem lenne reklám bevételük :D vagy emelnék a havidíjat vagy újra bevezetnék a reklámokat.

jan. 10. 09:02
 7/30 anonim ***** válasza:
100%
"És ha mindenki hirtelen átállna premiumra?" Jelenleg az aktív felhasználóik kevesebb, mint 10%-a fizet rá elő, és ez nem valószínű, hogy érdemben változni fog, lévén a felhasználók nagyobb része inkább elviseli a reklámokat, mint hogy fizetniük kelljen. Ennélfogva ilyen kérdéseket feltenni kb. annyi értelme van, mint arról beszélni, hogy "mi lenne, ha hirtelen mindenki munkanélküli lenne?" - érdekes gondolatkísérlet, de semmi realitás alapja nincs.
jan. 10. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/30 anonim ***** válasza:
100%
Elhiszem, hogy szerinted aranyos, hogy Te Jóska Pista 3 műszakban dolgozó, bruttó 300 ezret kereső gyárimelós majd megmondja a dollármilliárdokat érő multicégnek, hogy hogyan kell sok pénzt keresni, de jobb kocsmákban ilyenért megkéselnek.
jan. 10. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/30 anonim ***** válasza:

"De ha a reklám hozza nekik a pénzt, akkor a premiumon buknak, mert ők nem néznek reklámot."

Még mindig jobb, hogy azért fizetnek, hogy ne nézzenek reklámot, mintha egyáltalán nem néznék a rengeteg hülye reklám miatt. De a reklám mentessék mellett sok más funkciót is kapnak. Ellenben ezt nem mindenki tudja megengedni magának, nekik maradnak a reklámok. Tökjó, hogy te igen, örülj neki. Nekem három előfizetés mellé pont nem hiányozna még egy negyedik, ami gondolom szintén nem 100 forint lenne. A youtube az egyik legnépszerűbb platform, nagyon sok jó tartalommal, hülyék lennének fizetőssé tenni.

jan. 10. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/30 anonim ***** válasza:
100%

Azért mert az emberek nagy része nem fizetne és otthagyná a platformot...


Ha fizetni akarnának alapból megtudnák venni a zenéket/filmeket hivatalos boltból is stb. De az emberek nem akarnak fizetni ez a kulcs...

jan. 10. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!