Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Horgászok, vásárolnátok ilyen...

Horgászok, vásárolnátok ilyen terméket?

Figyelt kérdés

Bojlik, egyéb típusú csalik, etetőanyagok.


A jelenlegi munkahelyemen magyar és nemzetközi piacra gyártunk haszonállat tápot és hobbiállat eledelt, éves szinten nagyon sok ezer tonnát. Ezek között van saját márkás termékünk, de bérgyártás is elérhető.


Megfordult a fejemben, hogy a horgász piac is egy jövedelmező piac lehet, és mivel magam is horgász vagyok pontosan tudom, hogy aki szereti ezt a hobbit, az a világ összes pénzét rá tudná költeni.


A cég előnye természetesen a "kifogyhatatlan" tőke, a beszállítói kapcsolatok és a sok éves termelési tapasztalat, amik miatt igazából bármit, bármilyen mennyiségben le tudunk gyártani, költséghatékonyan.


Versenytársak a már ismert hazai és külföldi márkák (sokszor csak egyéni vállalkozók, kis társaságok), akik bár méretben jóval kisebbek, mint mi, mégis jó eredményeket mutatnak fel.


Szerintem egy jó marketing illetve szponzorációs stratégiával jó eredményeket lehetne elérni ebben az ágazatban is.



Szóval a kérdés: vásárolnátok olyan bojlikat, amelyeknek még nincs neve, de minőségi?



febr. 7. 08:46
A kérdező szavazást indított:
Nem vásárolnék, mert nem ismerem
Nem vásárolnék, mert maradok a jól bevártnál
Vásárolnék ismeretlen bojlit
Vásárolnék ismeretlen bojlit, ha megnyerő a csomagolása, beltartalma
6 szavazat
 1/8 krwkco ***** válasza:
Szerintem ezt inkább ott érdemes megkérdezni, ahol a horgászok gyülekeznek: vízi sportok, szórakozás, stb. Írd be a keresőbe, hogy horgász és akkor látni fogod az idevágó kategóriákat.
febr. 7. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Mindenki vesz csalit és kaját. Viszont neve nincs márkát már nagyon kevesen. Mai piacon nagyon sokat kellene bevezetésre és reklámra költeni, ha új márkát akarsz a több tíz éves, bevált cuccok ellen bevezetni.
febr. 7. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Bízon benne, hogy okos marketinggel 1-2 éven belül fel lehetne futtatni egy új márkát.
febr. 7. 20:19
 4/8 anonim ***** válasza:
Jó lenne az szerintem 5-10 évnek is, de nyilván, okos marketinggel és egy hegynyi pénzzel mindent fel lehet futtatni, a kérdés, hogy megéri-e...
febr. 7. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

30 éves termelési tapasztalattal rendelkezik a cég, ha most nincs is meg a megfelelő technológia vagy szakember, gyorsan meg lehet szerezni mindkettőt.


Bár tény, hogy teljesen más a horgászoknak gyártani, mint a kutyának vagy sertésnek.

febr. 7. 21:42
 6/8 anonim ***** válasza:

Egyrészt tök más. Másrészt ma a horgászatban akármilyen meglepő - majdnem mindegy, hogy mennyire fogós a cuccod. Oké, nyilván ha tök xar akkor az sosem fut fel, de ha már közepes alját súrolja onnantól már csak a marketing adja el.

Prémiumot itthon nem tudsz eladni, mert lehetetlen, még bojliban is csak kisipari körülmények között lehet a prémiumot eladni, a nagyközönség meg már 100 ft/kg árkülönbségen is elájul. Akkor meg nem tudsz igazából jobb minőséget gyártani, mint a konkurencia aki már be van járatva, közéjük kéne befurakodni azonos piaci szegmensbe. Az meg nem könnyű, mert itthon 2-3 gyártó tarolja a piacot szinte a piaci részesedés 100%-án osztozva.

febr. 7. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Egyreszt ertem amit mondasz es igazat is adok. Masreszt viszont nagyvallalatkent, jol bejaratott szallitoi korrel arelonyben tudunk lenni a kisebbekhez kepest.
febr. 8. 07:00
 8/8 anonim ***** válasza:

Ha tudsz, mert hiába a beszállítók ha nem tudsz volument gyártani.


Másrészt van olcsó xar is a piacon (pl Maros) és drága xar is a piacon (pl Döme). Nincs szegmens ahová árral be tudsz törni.


De ha bízol az ötletben hajrá, meg kell próbálni!

febr. 8. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!