Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha egy adott árucikket több...

Ha egy adott árucikket több üzlet is hirdet, és a legolcsóbb valamint a legdrágább közt van, hogy több százezer forintnyi különbség van, az miért lehet?

Figyelt kérdés
Vagy neki az jó, ha rárohad pl egy laptop, mert amúgy senki nem fogja megvenni tőle 200 000 forinttal drágábban? És nem a garancia vagy az üzlet megbízhatóságán múlik, mert van, hogy a legolcsóbban egy elég népszerű üzlet hirdeti.

márc. 10. 07:56
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Mindenki annyiért adja a terméket, amennyiért akarja. Beszerezni sem feltétlenül ugyanannyiért tudják, mert a gyártó/ forgalmazó / nagyker is adhat kedvezményt annak, aki nagyobb tételben vásárol tőle. A kisker meg erre a beszerzési árra annyit tesz rá, amennyit keresni akar rajta.
márc. 10. 08:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Elárulom, a legtöbb ember nem hasonlítgatja össze az egyes üzletek árait, és a legtöbben megveszik drágábban is.

Mellesleg nagyon nem mindegy, az a 200ezer ft többlet milyen ár mellett van, mert ha a legolcsóbb 500ezer, akkor elég sok, ha 2 millió, akkor elég elenyészö a különbség.

márc. 10. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Így van! A kereskedő önmaga ellensége és azért adja drágán, mert szereti, ha rárohad. Te sem gondolod komolyan.


Első találkozásom a kapitalizmussal ezer éve volt, Bécsben. Este a külvárosban 7 schillingért hatalmas adag fagyit kaptam. Másnap délelőtt a dóm előtt 14-ért egy ici-pici gombócot.


Az árbéli eltéréseknek lehet több olyan oka is, amit a vevő értékel és elfogad.

Maradjunk a laptopnál. Pl. az egyiknél X forint. Beballagsz, kéred, odaadják és szevasz. A másik boltban ugyanaz 2X. Igen, de légkondicionált, elegáns környezetben fogadnak, kicsomagolják, bekapcsolják, ki lehet próbálni. Elbeszélgetned veled, mire szeretnéd használni, hogy arra pont ez a modell a legjobb, esetleg másikat javasolnak. Saját vállalásukban nem 14 napon belül viheted vissza, hanem hatvan stb.

márc. 10. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

A termék mellé sokszor egyéb "szolgáltatás" is jár. Legyen az akár egy kiterjesztett garancia, egyszerűbb ügyintézés, vagy pusztán az a tény, hogy az eladó jó eséllyel évek múlva is elérhető lesz.


Én például cégként inkább fizetek 10-20 százalékkal magasabb árat egy olyan viszonteladónak, akiről tudom, hogy panasz esetén szó nélkül és azonnal cserél, mint egy ismeretlen noname kereskedőnek aki jó eséllyel kekeckedni fog minden apróság miatt - miközben nekem áll a termelés.

márc. 10. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!