Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A posta webáruházi regisztráci...

A posta webáruházi regisztrációnál mint jelent az, hogy "céges sapka"?

Figyelt kérdés
Két hete regisztráltam a cégem a webáruházi csomagküldésre a postánál. (április 1-től kötelező lesz). Tegnap megkaptam az értesítést, hogy elkészült a fiókom. Beléptem, jelszót kellett változtatni, oké. A felületen választani lehetett, hogy magánszemélyként vagy cégként használom. Természetesen cégként akarom. Ma kapok egy e-mailt, hogy a Webáruhzi regisztrált ügyfelek cég törölve lett. Beléptem a felületre már csak a magánfelhasználóm látszik, ami valószínűleg nem lesz jó. Nem értem hogy miért törölték, de ha már volt egy olyan menüpont, hogy cég hozzáadása, rákattintottam. Fel vittem újra a cég adatait, majd a végén azt írta ki, hogy a "hitelesítéshez lépjen be céges sapkával". No ezt már végképp nem értettem, hogy mit akarnak. Mi az a céges sapka? Most akkor működni fog, vagy nem? Mert gyanítom hogy nem, de én már nem igazodom ki rajta. Mit kell tennem, hogy legyen normális céges regisztrációm?

márc. 16. 13:10
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!