Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megbüntethetnek az alábbi...

Megbüntethetnek az alábbi esetben, ha valaki feljelent? Milyen büntetést vonhat maga után?

Figyelt kérdés

Arról lenne szó, hogy franciatanár vagyok, és szeretnék itthon magánórákat adni. Ezért arra gondoltam, hogy készítek egy honlapot, ahol hírdetem magam, stb.

DE, amíg nincs sok magántanítványom (mert ugye most akarok belevágni az itthoni tanításba), nem váltanék ki vállalkozóit, stb.


Vagyis az ilyen jellegű óraadás büntetendő?

Tételezzük fel, hogy van 5 tanítványom, akik számára nem kell, hogy számlaképes legyek... ez büntetendő?


Vagy mekkora az a havi bevétel ilyen esetben, amihez még nem kell vállalkozói?


(Vagy akkor sorban lehetne azokat is büntetni, akik egy-két tanítványt tanítanak pénzért?)


2011. ápr. 9. 14:56
 1/5 anonim ***** válasza:

Büntetendő (adócsalás)

Nem összegtől függ, hogy kell-e vállalkozói.

Sorba lehetne büntetni a többi tanárt is.

Válts ki hetes adószámot.

2011. ápr. 9. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Köszi a választ!


Hol találhatok valóban megbízható leírást az úgynevezett hetes adószámról? Mert már sok helyen olvastam ezt a kifejezést, "megoldási lehetőséget", de a leírások sokszor egymásnak ellent mondanak.


Hogy működik ez a hetes adószámmal való muankavállalás valójában? Kell mellé egy főállás, vagy nem szükséges? Mert most éppen nem dolgozom, és azért akarok komolyabban foglalkozni az itthoni tanítással, de még most a legelején nem érné meg a vállalkozóit kiváltanom...

2011. ápr. 9. 16:07
 3/5 anonim ***** válasza:
magántanárságra nem váltható hetes adószám. Már bocsánat és sajnos elég egy rosszakaró és már kész is a baj.
2011. ápr. 9. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Ne neten hirdess mert a kutya se nézi, szórólapozd ki.
2011. ápr. 9. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Számomra most nem a hírdetés módja a lényeg...