Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Visszavihetem a tescoba a...

Czövek Béla kérdése:

Visszavihetem a tescoba a tőlük vett szétesős ceruzahegyezőt?

Figyelt kérdés

Üdv.

Vettünk a Tesco-ban egy ceruzahegyezőt na ezzel még nem is lett volna probléma. Az ott kezdődött, hogy az asztalra nem lehet felrakni, mert a rögzítő anya rendre körbe forog a csavaron. Mondom ok, majd valamelyik nap megcsinálom, addig is lányom álljál neki hegyezni. 3-4 ceruza után mondja, hogy akad, szorul stb. Megnéztem a belsejében a vezető ALU fogaskoszorú leesett a műanyag elemről, így lehetetlen vele hegyezni.

Délután indulunk vissza, hátha kicserélik. Persze a blokk megvan, hála az asszonynak.

Ha netán nem akarnák kicserélni mit lehet tenni?

Volt ilyen tapasztalat valakinek?



2012. júl. 8. 12:54
 1/4 anonim ***** válasza:
Nekem azt mondta a vevőszolgálatos asszony, ha vissza tudodm csomagolni igen. Különben nem :D
2012. júl. 8. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Természetesen visszaviheted és érvényesítheted a garanciális igényedet - hiszen a Tescora pontosan ugyan azok a fogyasztóvédelmi előírások vonatkoznak, mint bármely más üzletre.


Amit kérhetsz:


1., Kicserélést UGYAN OLYAN termékre (ha ezt képes teljesíteni a Tesco akkor nem is kérhetsz mást).

2., Ha a Tesco NEM KÉPES garanciális csere keretein belül UGYAN OLYAN terméket adni neked akkor 2 lehetőséged van:

a., Megegyeztek bármilyen, MINDKÉT FÉL által elfogadott megoldásban (ez lehet bármi, a lényeg, hogy te is és ők is rábólintsanak)

b., Eredeti vételár visszajár (nem összekeverendő a levásárolhatóval, arra nem lehet kötelezni)

2012. júl. 8. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem, az a pont helyett kijavítást kérhet. Aztán jön az árleszállítás. A vége jó.
2012. júl. 8. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Nem, nem kijavítást kérhet.


Mivel írta kérdező, hogy most vette a ceruzahegyezőt, így ha azonnal visszaviszi, akkor nem hivatkozhat a Tesco többletköltségre és köteles azonnal cserélni, mivel vélelmezni kell, hogy a termék eredendően hibás volt!


Árleszállítást pedig egyáltalán nem vagy köteles elfogadni (nyilván egy működésképtelen terméknél ugye értelme sincs).

2012. júl. 8. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!