Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » T-mobile kártyafeltöltésnél...

T-mobile kártyafeltöltésnél nem töltődött rá a pénz?

Figyelt kérdés
Nektek volt már ilyen, hogy a honlapjukon próbáltam feltölteni a kártyámat, a bank zárolta a pénzt, de nem került rá a kártyára? Jó számot adtam meg, felhívtam őket, és nem tudják megoldani, csak ha személyesen bemegyek. Most addig nem tudok telefonálni, mert nincs rajta pénz.
2012. szept. 11. 06:00
 1/3 anonim ***** válasza:
Hát akkor menj be hozzájuk.
2012. szept. 11. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Bementem, és azóta sem csináltak semmit. A bank levonta a pénzt, a telefonomra meg nem került fel. Azóta sem tudok telefonálni. :( Másnak nem volt ilyen?
2012. szept. 14. 07:48
 3/3 anonim ***** válasza:

Ilyen nem volt még...de tanács:


menj be a bankodhoz, kérj igazolást pecséttel a levont tételre (vagy egy hiteles számlakivonat is megteszi), menj be a telefonszolgáltatóhoz, és mutasd meg, azzal alátámasztva, hogy LEVONTÁK az összeget!


Ha ezek után sem hajlandóak lépéseket tenni, akkor írj panaszlevelet, és ne hagyd magad!Szeretik lenyúlni a kis pénzeket, amiket az ember "nem is vesz észre" !

2012. szept. 14. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!