Mit tudunk tenni?

Figyelt kérdés
Nagyszüleim egy árubemutatón "nyertek" egy masszázsfotelt, amiért "csupán" 270.000 Ft-ot kellett fizetniük. A termék vételétől számított 8 munkanapon belüli elállási lehetőséggel éltünk, ezt jeleztük a cég felé, most folyamatban van a fotel visszaszállítása. A cég viszont jelezte, hogy a kapott ajándékokkal együtt vigyük vissza. Először azt hittük, hogy a kb 20 Ft-os krémre gondolnak, amit mindenki kapott, de nem. A fotel mellé járt egy ajándék szeletelő készlet, amit "elfelejtettek" odaadni, de most követelik rajtunk vissza. Sajnos a papírokon tényleg ott szerepel egy 0 Ft-os tételként a fotel alatt, de idáig valami fotel tartozéknak gondoltuk (csak ennyi van odaírva: "szeletelő"). Most ezt velünk akarják megfizettetni, ami 15.000 Ft. A fotel árához képest nem egy nagy összeg, de jogtalan, és egy ilyen céget, aki nyereményként harangozza be 270.000-ért a töredékébe kerülő fotelt, semmiképpen nem akarok még ennyivel sem "gazdagítani".

2012. nov. 7. 12:39
 1/2 anonim ***** válasza:

Anyám hogy milyen simlis cégek is vannak....chh...

Na de mint magánember én a következő tenném:


Tudni kell hogy ti személyesen vettétek át és hoztátok el a fotelt, vagy futár volt? Ha futár akkor a futár tudja bizonyítani hogy mit adott át s mit nem, ha mázlid van akkor korrekt és segíteni fog e téren.


Továbbá lehet kicsit erőteljesebben ki kellene fejezni az együtt nem értést, és megfenyegetni őket, hogy ez átverés volt, és a szeletelőt meg sem kaptátok, kvázi nem követelhetik! Hiba volt nem áttekinteni a papírokat hogy mit vesztek át, mert most azért jogos a követelésük.


Ha vannak tanuk fenyegetőzhetsz perrel is, talán elállnak a követeléstől! de a futáros témát érdemes megfuttatni!


Sok sikert.

2012. nov. 7. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Sajnos a cég egyik képviselője hozta ki személyesen a terméket, így vagy ő rakta el az "ajándékot", vagy a cég már eleve ezt kéri az értékesítőitől, hogy probléma legyen az elállási jog érvényesítésekor.


A papírokat mi is át szoktuk nézni, mielőtt aláírjuk (főleg egy ilyen semmiből jött cégnél), de itt a nagyszüleimről van szó, mindketten 80 évesek már elmúltak! Mellesleg még azzal is el voltak foglalva, hogy nyertek valamit, de akkor miért kell fizetniük 270.000 Ft-ot (amúgy még teljesen racionálisan gondolkodó emberek, így felfedezték az ellentmondást), de az értékesítő lyukat beszélt a hasukba, hogy ez csak valami adminisztrációs költség, de a termék valójában 1 milliót ér, és hogy el akarnak bukni 700 ezret 270 ezer miatt? Abszolút kimeríti a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, nyereség utáni vágy felkeltése fogyasztó megtévesztés által...

2012. nov. 7. 15:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!