Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A NAV nyomtatványkitöltőjében...

A NAV nyomtatványkitöltőjében hogy kell aláírni nyomtatványt?

Figyelt kérdés
Egy elektronikus nyomtatványt kéne beküldenem az Ügyfélkapun keresztül, de addig nem engedi, amíg nincs aláírva. Rákattintottam az "Átadás digitális aláírásra" menüpontra, és kiírta, hogy az ellenőrzés mindent rendben talált, elmentette a nyomtatványt erre meg erre a helyre, és azt kéne aláírni. Na de most hogy tovább? Azt nem árulta el a program, hogy hogy kell aláírni... :/
2012. dec. 17. 09:38
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Sehogy nem kell aláírni, hacsak nincs elektronikus aláírásod. Nyilván nincs, nem is kell.


Kapcsolat az ügyfélkapuból menüből nyomtatvány megjelölése elektronikus beküldésre, aztán az ellenőrzés után ugyanabból a menüből nyomtatvány közvetlen beküldése ügyfélkapun keresztül. Feljön az ablak ahova beírod az azonosítóidat, oszt jónapot.

2012. dec. 17. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!