Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Utána járnak hogyha az önéletr...

Utána járnak hogyha az önéletrajzomba kamu tapasztalatot írok valós cégeknél?

Figyelt kérdés
20 éves pályakezdő vagyok 0 tapasztalattal általános iskolai végzettséggel. Van 1-2 meló amin csak az operátori tapasztalat hiánya miatt buktam el.

2012. dec. 20. 20:40
 1/4 anonim válasza:
100%
ne kamuzz, nem lesz jó vége, nem éri meg! Kezdj alacsonyabb munkával, v ha komoly szakmai terveid vannak, tanulj tovább, esetleg estin. Semmiképp se hazudj, rossz gyümölcse lesz.
2012. dec. 20. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Ne kamuzz. Utánanéznek. Hozzánk pont most van felvétel és az egyik főnök mondta is, hogy leellenőrzik.
2012. dec. 29. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 acelsziv ***** válasza:
Nem kell, hogy ellenőrizzék. Gyakorlatban azonnal kibukik a tapasztalatlanság. Én pl azonnal kirúgnám a hazudós embert.
2013. jún. 9. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nekem erről van egy érdekes sztorim. Képes újság szerkesztőjének jelentkeztem, az önéletrajzomban feltüntettem, hogy értek a Photoshophoz, ami nem is volt hazugság, mert sokat használtam a suliban, annak ellenére, hogy nem tanították, hogy kell, csak muszáj volt használni. (Magyar oktatás, juhé!) Erre az interjún a HR-es nő elém tolt egy papírt, hogy töltsem ki az Adobe forrógombjaival, nyilván nem tudtam mindent, utána olyan kioktatást kaptam, hogy ne hazudjak életrajzban, hogy azóta sem merek, soha semmiről. És persze nem vettek fel, ellentétben egy barátnőmmel, aki Photoshopot azelőtt közelről sosem látott.
2017. nov. 28. 04:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu