Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mennyi az átlagos fizetése...

Mennyi az átlagos fizetése egy helikopter vagy egy repülőgép pilótának?

Figyelt kérdés
2013. jan. 3. 17:24
 1/8 anonim ***** válasza:
Sok, viszont soha nem fogsz állást kapni.
2013. jan. 3. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Első offol. Ha megvan a megfelelő végzettséged kaphatsz kezdőként munkát, csak nem itthon.
2013. jan. 3. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Az elsőnek megvan a kellő végzettsége. Irnál neki külföldi pozíciókat kérlek? Tudod mit, az első 3 havi fizetése is a tiéd lesz 100%-ban, ha tényleg igazad lesz.
2013. jan. 3. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Hát, én nem vagyok a második, de én írok neked:


[link]


Ez tele van ilyenekkel.


Ha bejönne valamelyik, majd írj privátot, aztán majd megírom, hova utald a lóvét :P

2013. jan. 4. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

"3. Minimum 500 hours in category. "


"Required to have a minimum of 2,500 flight hours."


"Requirements:

- 5 years of experience."


"8 years total experience required •

• which includes 8 years of flight totaling 2000 helicopter hours"


"2,000 Total Time"


"2,000 total helicopter hours minimum required; "


"Must have a minimum of seven (7) years of helicopter flying experience, 3500 helicopter flight hours"


Ennyinél meguntam, sorry. Jó tipp volt, megköszönöm, de ezek közül egyikre se vennék fel se a kérdezőt, se engem, pedig a végzettség megvan, amit fentebb olyan nagyra tartottak.

2013. jan. 4. 02:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Hm, ja hát igen, a tapasztalat. Az mindenhol kell, nemcsak itt. Arra mindenesetre jó a link, hogy a kérdező kérdését belőjük: olyan 60-80ezer dolláros évi fizetéseket kínálnak a TAPASZTALT pilótáknak külföldön.

De ha már így elkezdtem beleásni magam, nézzük tovább, hátha van más is. Úgyis unatkoztam (meg hát ki tudja, azért 4 milka forint körüli összeg nekem se jönne rosszul egyszer, bár nem számítok rá :P )


Először is, van egy másik oldal:


[link]


itt rögtön az egyik első kiemelt hirdetés ide visz:


[link]


Itt pl. csak 300 órát kérnek (meg egy csomó hülyeséget, ami fogalmam sincs micsoda). Igaz, csak másodpilótameló, de akkor is.


Aztán, belefutottam egy fórumba, amin az elhelyezkedés lehetőségeiről beszélgetnek (nem írom ide, mert bejelzett a vírosirtóm, hogy trójai vírus van rajta, de azt leblokkolta). Itt pl. ilyet írt valaki:


"So, without beating a dead horse here, this industry is really small and so relationships mean quite a bit. Stop sending out resumes and start meeting people. Heli Expo has come and gone, Vegas Expo put on by Lyn is still a ways out, so you have to start by walking in some operators doors, attending some free FAA or HAI safety events, get some business cards made up and start networking.

Operators do hire pilots in the 250-300 hour range for a variety of jobs. I see it every week, I talk to pilots as they move around and advance. It's amazing to me as I know a young woman who was in your exact shoes 3 years ago with 300 hours. It was even worse then, as there was a flood of low time CFI's when SSH collapsed, and she was one of them. She is now 24, she is now over 1000 hours of TURBINE time with around 2200 hours TT. She is in her perfect job, in her perfect part of the world (Hawaii)."


Szóval, ismeretségeket kell szerezni. Hát itt gondolom nincsenek olyan heli expok, mint odakint, de nem mond hülyeséget. Biztos vannak helikopteres szakmai egyesületek, meg fórumok, oda kell menni, és haverkodni.


Meg írtak más tippeket a tapasztalat megszerzésére is:


"As far as ideas to get into flying:


Military - granted you're already in heavy debt but it's a way to get turbine/twin time.


Ag - Get your CDL and try to start out driving and work your way into a ship


Police - Join up and try to work your way into a flight position


Maybe not exactly the career path you envisioned when you started flight school but if you're serious about making it into the air those are some options."


Hát, hogy mi az az AG, arról fogalmam sincs (nekem mezőgazdasági dolgokat dobott ki erre, ez nem passzol a "ship"-hez, de végülis ez se hülyeség, pl. van mezőgazdasági repülés is, bár gondolom, főleg repülőgép, nem helikopter.

De pl. ezen az oldalon van jópár cég, ami ezzel foglalkozik:


[link]


Meg kell keresni őket, hogy volna-e lehetőség helit repülni.


Aztán rendőrség, honvédség - mindkettőnek vannak toborzó irodáik, ott is lehet érdeklődni.


Esetleg mentőszolgálat.


És mondom, én a helyedben feliratkoznék ilyen nemzetközi fórumokra, sőt, még jobb, facebook csoportokra ha vannak, és próbálnék haverkodni...

2013. jan. 4. 02:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Igazából már visszarendezkedtem a polgári, nem repüléses életre, de most kicsit meghoztad a kedvem. Futok még egy kört ezek alapján.

Ha lesz valami, jelzek, de előrebocsátom, 2 teljes évig próbáltam BÁRMILYEN munkát keresni. 1 se volt.

2013. jan. 4. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Remélem, sikerül, ha mással nem, tapasztalattal (vagy ismeretséggel) gazdagabb leszel. Az meg ki tudja, mikor jön jól az életben, ha nem is rögtön :)
2013. jan. 4. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!