Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mégis milyen segítségre...

Mégis milyen segítségre számíthat egy fiatal tehetség ilyen válságos helyzetben?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Elsőéves egyetemista hallgató vagyok, szeretném névtelenségbe burkolni az egyetemem nevét, de bejutottam egy elit egyetemre, ahol minden lehetőségem megvan arra, hogy sikeres művész lehessek. Az ötleteim, befagyott üzleti terveim rendkívül érdekesek, és bizonyos hullámokban rengeteg üzleti partner érdeklődését is felkeltették.


A baj az, hogy befagytam. Termékeket nem tudok előállítani még, mert nem tartok ott a tanulmányi fázisomban, viszont a családom elkönyvelve azt, hogy diákhitelből élek, fennkölt módon közölte velem, hogy akkor vagy adjak bele a rezsibe a hitelemből, vagy menjek albérletbe, közben éhen halok, azt sem tudom mit egyek napról napra, hogyan lógjak a buszon úgy, hogy ne büntessenek meg, hogyan kerüljem ki a már létrejött büntetési ügyeimet, tartozásaimat.


Szerettem volna a tehetségemet a csúcsra vinni, de a családom kihúzta alólam a talajt és semmire és senkire sem számíthatok. Most ott tartok, hogy abba hagyom ezt a csodás egyetemet, mert nem tudok bejárni. Mentálisan kikészültem, éhezem... félek...


Nem tudom milyen támogatásra számíthat egy ilyen fiatal. Mert az önkormányzati művészeti ösztöndíjat valamiért elutasították tőlem. Szociális támogatást sem kaptam.


Szó szerint éhenhalok és nem tudom miből éljek meg úgy, hogy ne menjen a tanulmányaim rovására.


Vagy valóban hagyjam ott, ahogy a családom javasolja és menjek el dolgozni?.... mert úgy látom nincs más megoldás. Kezdek összeomlani...


2013. okt. 2. 18:27
 1/7 A kérdező kommentje:
Az, hogy kezdek összeomlani nem kifejezés. Sok olyan apró célt elértem, amit más egy élet alatt sem érne el, de a családom nemtörődömsége és gonoszsága összezúzta azt. Szóval. Néha már az öngyilkosságon gondolkozom, mert úgy érzem magam mint valaki, aki elért valamit és egyben mindent elveszített.
2013. okt. 2. 18:28