Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ebayenről rendelt termék nem...

Ebayenről rendelt termék nem érkezett meg, paypal dispute-t nyitottam. Mi a továűbbi teendő?

Figyelt kérdés

Paypalen nyitottam egy dispute-t, mert elvileg ilyenkor azt kell, ott leirtam a problémám. Aztán rá 2 napra a dispute-t claim-má alakitottam, és ujra leirtam mi a gondom. Ez az e-mail jött válaszul, csak nem teljesen értem, hogy várakozáson kivül kell-e valmit csinálnom.


We have received your request to escalate this dispute to a claim. PayPal

may review any communication you've had with the seller in the Resolution

Center and contact you for additional information.


If we contact you for more information, please respond within the

timeframe. If you do not respond within the timeframe, the case may be

closed and decided in the seller's favor.



2013. nov. 28. 21:26
 1/2 anonim ***** válasza:
Előtte beszéltél az eladóval? Mert azzal kell kezdeni, általában meg is oldódik az ügy rögtön.
2013. nov. 29. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Persze,elöször azèrt mert kèsõn adta fel,akkor irta hogy csak elfelejtette be jelölni.. most is Irtam neki,hogy nem jött meg a termèk pedig egy hete itt kène lennie. Irt,hogy legyek türelmes ès küldött egy oldalt ahol a csomagkövetèst megtudom nèzni. Elvileg elküldtèk magyarországra.
2013. nov. 29. 13:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!