Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » AliExpress-en "free shipping"...

Egy ismeretlen kérdése:

AliExpress-en "free shipping" esetén is van tracking number, vagy az csak akkor jár, ha fizetős szállítást választok?

Figyelt kérdés
Rendelnék pár cuccot AliExpress-ről (leginkább scrapbook papírokat, mert az mindenhol horror áron van, még ebay-en is), viszont nem szívesen adnék ki duplaannyi lóvét a shippingre. Ha a sima kínai postát választom, ingyenes szállítással, akkor is lesz tracking numberem, amivel követhetem a csomagomat?

2014. febr. 16. 10:33
 1/6 anonim ***** válasza:

Az ingyenes szállításnak semmi köze a tracking számhoz...


Meg kell kérdezni, hogy mely szállítási mód az ingyenes. A "standard" mail mellé nem jár nyomonkövetési szám, csak a "registered" mail mellé. A kérdés az, hogy mely szállítási mód ingyenes.

2014. febr. 16. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Valami köze azért mégiscsak van, gondolom, többe kerül feladni regisztráltan a csomagot, mint simán.

A szállítás kiválasztásánál nincs külön leírva, hogy melyik opció regisztrált és melyik nem, csak az árai. A sima kínai légiposta (China Post Air Mail) jelenik meg ingyenesnek, a többi fizetős. Hol tudom megnézni, hogy ehhez lesz-e tracking number?

2014. febr. 16. 10:44
 3/6 anonim ***** válasza:
sehol, megkérdezed!
2014. febr. 16. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Az összes ingyeneshez adnak követési szamot! Még a 3dollaros vasarlasodhoz is. Nyugodtan vásárolj! Nagyon sokszor vásároltam már.
2014. febr. 17. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Nem adnak mindenhez!
2014. febr. 17. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Holba László válasza:

Kb 80 rendelésem volt, mindegyik az óccó ingyenes postákkal és eddig mindegyikhez kaptam tracking numbert. (a 2 dollároshoz is)

Persze ettől függetlenül lehetséges, hogy tényleg nem adnak mindig, de sztem az sem olyan nagy gáz.

Azt ugyanis garantáltam minden rendelésednél látod, hogy hány nap van még hátra a beígért kézbesítési határidőből. És ha már fogytán az idő de még sehol a csomag, akkor vagy kérheted a tranzakció idejének a meghosszabbítását (akár van tracking number, akár nincs), vagy mehet a dispute és a refund kérés.


(Arra azért figyelj, hogy csak olyan eladótól rendelj, akiről már vannak visszajelzések. Ami túl szép ahhoz hogy igaz legyen, az itt biztosan nem az.)

2014. márc. 13. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!