Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Szerintetek hol a csomagom?...

Szerintetek hol a csomagom? Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Vettem egy cipőt külföldről és a vásárlást egy "közvetítő" személy végezte. Azt mondta, hogy a csomag Angliából jön, a nyomonkovetesi emailben mégis Amerika van. Állítólag az ups hozza a csomagot de nem találom sehol. Ő azt mondta, hogy a vámon van már két hete de nem képes utána járni. Én nagyon aggódom mert arra a cipőre sokáig spóroltam és félek a semmiért. Előre is köszönöm!

2014. ápr. 9. 14:48
 1/6 anonim válasza:
Van ilyen, hogy nem érkezik meg, nekünk is volt bár 20-ból 1 alkalommal. Akitől rendelted azon kell számon kérni elsősorban. Utána hívogatni és írni kell az ups-nek amíg nem történik valami. Ha ők már elismerték, hogy a csomag náluk van rajtuk kérd számon ha kell 100-szor egy nap. A feladó átadta a csomagot a ups-nek ettől kezdve ők felelősek érte amíg te nem veszed a kezedbe. Ő feladata kézbesíteni. És igen van olyan hogy 1 hónapot is ül a vámon, de ettől még cseszegetni kell őket naponta, és e-mailban is mert annak van nyoma, de a telefonlást is elvileg rögzítik.
2014. ápr. 10. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Az a baj, hogy a közvetítő személy nem veszi fel a telefont, az emilekre válaszol, viszont két értelmű válaszokat ad. Tehát egy normális mondatot sem tudok kiszedni belőle. Már lassan egy hónapja várom a csomagot és azóta nyugtalan vagyok. Az Ups-t hiába hívom nem találják a csomagom. A vamosok telefon számát sem tudom, tehát érdeklődni sem. Nagyon nyugtalan vagyok. Köszönöm a választ!
2014. ápr. 11. 07:27
 3/6 anonim válasza:
Hát nem akarlak elkeseríteni, de ha az ups azt mondja, hogy nincs neki xy számú csomagja akkor bizony be sem érkezett hozzájuk a csomag, ups-nél nem veszik el csomag, olyan nincs. Hogy ül a vámon az rendben van, azzal az ups nem tud sokat kezdeni, de ha azt mondják nincs náluk akkor nincs náluk. Egyébként a vámot is a futárszolgálat szokta rendezni, tehát max 2 nap szokott lenni, de esetleg ülhet a vámon, de ezt sem hiszem.
2014. ápr. 11. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Két héttel ezelőtt még élt a csomag.Mivel fizettem rá biztosítást így vissza kapom a pénzem de a közvetítő ezt is olyan nehezen intézi. Mennyi idő míg megkapom?
2014. ápr. 11. 11:27
 5/6 anonim válasza:
Ha a ups-nél van a csomag, tehát már tudod a számát és a ups nyomon követésén is szerepel (tehát nem humbuk számot adott meg a közvetítő) akkor az ups-n kell ezt számon kérned. Ez is a közvetőtő feladata lenne de mint látod nem foglalkozik vele. ups panaszkönyvébe kell írni, hívogatni kell stb. stb. ne enged hogy le rázzanak ha ők hagyták el a csomagot. A vám képes honapokat ülni a csomagon, de mint már mondtam ups ezt azért általában elég gyorsan 1-2 napon belül elszokta intézni. A biztosítást és igazából mindent a közvetítővel kell intézned, nála van a feladó levél, hogy ő ezt a csomagot odaadta az ups-nek továbbiakban az futár cég felelősérte, és ő kötelessége a meghatározott időn belül kézbesíteni is. Mi sokszor rendeltünk már külföldről, és 3-5 nap alatt minden itt volt akár Kína akár európai országról legyen szó. ups még nem sokat száállítótt hozzánk így azt nem ismerem annyira, de gls a vámot úgy intézi, hogy saját maga, tehát nem ül a csomag a vámon. 2 nap alatt itt a csomag és neki fizetem ki a vám költséget pluszban.
2014. ápr. 11. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ! Fogalmam sincs, hogy mit tegyek! Tényleg nem tudom :(
2014. ápr. 11. 18:26

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!