Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit lehet ilyenkor csinálni?...

Mit lehet ilyenkor csinálni? Van valamilyen esély? Vagy nyugodjunk bele? Lenn több infó.

Figyelt kérdés
Rendeltünk külföldről ( kínából ) egy xy márkájú kabátot, 17 000 Ft-ért, nem kaptuk meg a kabátot, a pénzt elutaltuk. a honlapjuk megszűnt és e-mailre nem válaszolnak/az e-mail címük már nem jó/ De a honlapon sok márkás dolog fenn volt, nem csak ez az egy cucc. Lehet ilyenkor valamit tenni? Szólni valakinek stb? Vagy nyugodjunk bele , hogy "kidobtunk" 17 000 Ft-ot az ablakon?:/
2009. dec. 21. 22:54
 1/3 anonim ***** válasza:
Egy feljelentés nem ártana, sok mindenben reménykedni nem lehet, de ha csalók, és lebuknak, esetleg valami visszajöhet a pénzből!
2009. dec. 21. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Nem is tudom, ilyenkor hol lehetne jelenteni a csalást?!

A kínai fogyasztóvédelemnél?...

A magyar rendőrség tuti nem foglalkozik vele!

A magyar fogyasztóvédelem sem fog semmit sem tenni...

Az EU-fogyasztóvédelemnek ez nem a hatásköre...


A bank sem foglalkozik vele (magánügyem, kinek utalok át pénzt)...


Hát, úgy tűnik, ez a tanulópénzetek volt... :-[

Legközelebb olyan weboldalról rendeljetek, ami megbízhatóbb, a cégadatokat gondosan kiírjátok még megrendelés előtt...

2009. dec. 22. 00:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

ahj:/ köszönöm, majd próbálunk valamit tenni.

de ha tudtok, valami tippet adni, azt szivessen elfogadjuk:)

még egyszer köszi.

2009. dec. 22. 10:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!