Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Aliexpress-en a következő...

Aliexpress-en a következő történt velem! Segítség?

Figyelt kérdés

Rendeltem egy árut, de a saját kártyámat nem fogadta el, ezért a lakótársaméval fizettük ki (én pedig visszaadtam neki készpénzben). Másnap megnéztem, hogy feladták-e már a rendelésemet, de ezt írta ki:

Your order has been cancelled for security reasons. The fund for this order hasn't been deducted by AliExpress. However, some banks may hold this payment, and the bank will reverse the payment for up to 7-30 working days before releasing back to the card holder. To avoid order cancellation in the future, please submit a claim for payment verification.

Kontaktáltam az eladót, de szegény szerencsétlen nem ért az angolhoz. Most újra megrendeltem a terméket a bátyám kártyájával, várom a feldolgozást. A kérdés az, hogy akkor a lakótársam biztosan visszakapja a pénzt a kártyájára? Addig pofátlanságnak tartom visszakérni tőle a pénzemet...Előre is köszi a válaszokat!



2014. máj. 12. 19:45
 1/2 anonim ***** válasza:
Ez azért furcsa,mert én a lányom kartyajaval szoktam fizetni. Nem egy a nevünk... Eddig mindig elfogadták. Írj az alinak,hogy mi a probléma és kéred vissza a pénzed.
2014. máj. 13. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Sajnos a bátyám kártyáját SEM fogadták el méghozzá ugyanezzel az indokkal! Írtam is nekik, félek, hogy a levont pénz nem 100%át fogjuk visszakapni utaláskor...
2014. máj. 13. 22:35

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!