Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Csak a rossz terméket (cipőt)...

Csak a rossz terméket (cipőt) cserélhetem vissza?

Figyelt kérdés

Vettem pár napja a Tescoban egy cipőt, de a sarkán a varrás ill. belül a nyelv kezdte a lábamat. Visszavittem, de azt mondta a hölgy, hogy be kell törni a lábbelit és amúgy is használható a termék (szerinte), mert nem olyan durva a hiba, szóval csak akkor menjek vissza, ha pár nap múlva is megvan a probléma.

A sarok probléma megoldódott, de a nyelv ugyanúgy kezdi a jobb lábamat (nincs bütyköm). Ha visszaviszem a cipőt, csak akkor cserélik ki, ha hű de nagyon érződik a cipő baja? Vagy csak kérjem a panaszkönyvet?



2014. szept. 15. 10:56
 1/3 Koplárovics Béci ***** válasza:
Személyes vásárlásnál nincs olyan, hogy visszaviszed mert nem tetszik.
2014. szept. 15. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Nem az a baj, hogy nem tetszik, hanem az, hogy hibás a termêk. Általános iskola - értő olvasás.
2014. szept. 15. 12:07
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha valóban hibás (pl. éles a nyelv benne) akkor vidd vissza és vissza kell venniük. Mondom Tescosként. Lehet csak nem volt képbe a kollegina a pultban (vagy csak rossz napja volt...).
2014. szept. 15. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!