Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért csinálja ezt a Telekom?

Miért csinálja ezt a Telekom?

Figyelt kérdés
Január 7-én rendeltem a telefonomra mobilinternetet, korlátlan e-mail és böngészést 1756 forint havidíjjal. Tegnap este felé levont egy NapiNet-et (181Ft), holott én nem is igényeltem. Ezért bementem a menübe és lemondtam. Majd egy-két óra múlva szerettem volna hozzáférni az internethez, de nem sikerült, pedig az email és böngészés szolgáltatás be volt kapcsolva. Szóval kikapcsoltam, majd visszakapcsoltam, így sem működött. Most akkor mi van?!

2017. jan. 12. 12:41
 1/3 anonim válasza:
Biztos hogy korlátlan szolgáltatást rendeltél? Mert elvileg ezt a napinetet csak akkor küldik, ha kimerítetted a keretet.
2017. jan. 12. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Tuti, az van odaírva, és túlforgalmazási díj nélkül.
2017. jan. 12. 13:02
 3/3 anonim ***** válasza:
Nos, mivel minden mobilszolgáltatónak ingyenes a telefonos ügyfélszolgálata, így a legegyszerűbb, ha felhívod a 1430-at és velük beszéled ezt meg - mert mi innen csak találgatni tudunk. Lenne tippem, de nem akarok lükeséget írni - Ők meg rögtön tudnak is segíteni, értelmezni, lemondani, felvenni, stb.
2017. jan. 12. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!