Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tönkre ment a számítógépem...

Tönkre ment a számítógépem villámcsapás következtében. Van biztosításunk, pontosan mit kellene most csinálni?

Figyelt kérdés

Van biztosításunk a házra és az kiterjed a villámcsapásra is. A számítógép először nem adott képet, aztán bekapcsolt, de nem működtek az USB portok, most már a csak bekapcsol, de se kép, se a háznak a ledje nem világít. A gépre van garancia is, de villámcsapásra nem terjed ki.

Először vigyem el szervizbe, hogy felmérjék a kárt és megmondják mi a probléma, vagy a biztosítót hívjam fel?


Előre is köszönöm a segítséget.



2017. aug. 7. 10:48
 1/4 anonim ***** válasza:

Előbb hívd fel a biztosítót - majd ők megmondják, mit tegyél.

Bár az is lehet, hogy "elhajtanak", mert nem áramtalanítottad a gépet. Amióta tönkrement a hálózati kártyánk szintén egy villámcsapás "eredményeképpen", azóta megtanultam a leckét :-) : az első villámnál már húzom is ki a konnektorból a gépet.

2017. aug. 7. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget.


Sajnos szó szerint "derült égből villámcsapás" volt. Filmet néztem fülhallgatóval és nem is hallottam, hogy esik vagy dörög. Csak a hatalmas dörgést halottam, a számítógép egyből kikapcsolt, pár pillanat múlva az áram is elment. Tönkre mentek a UPC-s beltéri tápok, több hosszabbító is és ugye a számítógépem. Több szomszédunknál viszont több elektromos készülék is tönkre ment laptop, hűtő, mikró, TV stb..

2017. aug. 7. 10:58
 3/4 anonim ***** válasza:
nekem tavaly a mosó-szárítógépem ment így tönkre. A biztosító (KH) kért egy szakvéleményt (én szereztem be), hogy mi a baja (rajta kellett lenni, h valószínűleg villámcsapás okozta), mennyi a javíttatása (ha lehet), ha 160ezernél drágább, akkor kellett az eredeti számlája is. Kijött a biztosító embere, lefényképezte a gépet. Én fizettem a számlát, ők meg utólag kiutalták a pénzt. Mindent fizetnek, a szerelő kiszállási díját, azt is, ha el kell szállítani a gépet stb.
2017. aug. 7. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Értem. Mi is a K&H-nál vagyunk. Felhívtuk a biztosítót, most várjuk a hívást, valószínűleg kiküldenek valakit.
2017. aug. 7. 14:48

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!