Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Webshopban vásároltam és...

Barandris kérdése:

Webshopban vásároltam és sajnos élnem kellett a 14 napos elállási lehetőséggel. Van esélyem visszakapni a pénzem?

Figyelt kérdés
30 nap pénz visszafizetési határidőt mondtak. Már 3 hónap is eltelt de a pénzt még nem kaptam vissza. Persze próbáltam érdeklődni telefonon emailben. Emailra nem válaszolnak telefonon meg következő időpontot adnak. Fogyasztóvédelem felé feljelentést tettem, de csípőből elutasították, indoklás az volt hogy nem terjed ki a hatáskörük visszafizetés kötelezésére többek között. A kérdésem hogy akkor kihez fordulhatok feljelentéssel, kerül e egyéb költségembe, van e esély hogy viszont lássam a pénzem és hát valamiféle büntetés kirovására az érintett bolttal szemben?

2017. dec. 11. 13:50
 1/3 anonim ***** válasza:
59%

Kötelesek visszafizetni. Minden indok nélkül vissza lehet küldeni.

Csodálkozom, hogy a fogyasztóvédelem ezzel nem foglalkozott.

Próbálkozz a Békéltető Testületnél. A megyei kereskedelmi és iparkamarákhoz tartoznak.

2017. dec. 11. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

"Felhívjuk figyelmét, hogy a fogyasztóvédelmi hatóság nem kötelezheti a kereskedőt kijavításra, kicserélésre, árleszállításra, a vételár visszafizetésére vagy a rendelés teljesítésére."

Kérdezem én hogy akkor mi a f**t csinálnak???!!!

Köszönöm! Van tapasztalat hogyan működik az eljárás?

2017. dec. 11. 14:19
 3/3 anonim válasza:
na végül is mi lett ?
2018. jan. 17. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!