Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ha "UPS/DHL" szolgáltatással...

Ha "UPS/DHL" szolgáltatással küldték a csomagot melyiknél tudok érdeklődni?

Figyelt kérdés
Rendeltem egy csomagot aminek a szállítási módját így jelölték meg viszont nyomkövető számot nem kaptam, egyik futárszolgálat se írt hogy lenne náluk csomagom és a szállítási határidő szerint 2 napja meg kellett volna jönnie.
2018. jan. 6. 11:27
 1/3 Koplárovics Béci ***** válasza:
Nyomkövetési szám nélkül egyik sem fog adni információt.
2018. jan. 6. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Szerintem írj az eladónak e-mailt, hogy melyik futárral küldte, mikor, mi a küldemény nyomkövetéi száma. Onnantól kezdve már közvetlenül a UPS, vagy DHL internet oldalán meg tudod nézni. (Van egyébként olyan is, hogy DHL vagy UPS-szel küldik, de Budapestre érve a csomagot átadják a Magyar Postának a belföldi kiszállításra, de azt is meg tudod a csomag számával az adott futárcég honlapján, és a magyar posta honlapján is.)
2018. jan. 6. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Na meg is van a gond, mire megrendeltem már elfogyott de legyártatják, bár erről nem szóltak, az oldalon az állapota "elküldve" de semmi baj, apró csúszás, a 3-5 nap kitolódik röpke 45-re és már itt is lesz......

F***omat már....

2018. jan. 8. 11:16

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!