Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hová fordulhatok, ha a vevő...

Deák Jánosné kérdése:

Hová fordulhatok, ha a vevő nem fizeti meg a postaköltséget, melyet én fizettem ki a csomag feladásakor? Sok könyörgése után adtam fel, úgy hogy majd átutalja a postaköltséget. Már több mint egy hónapja nem fizet, mindenféle kifogást keres.

Figyelt kérdés
2018. jan. 18. 08:52
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Tanulópénz...
2018. jan. 18. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
és magát a csomagot akkor hogy fizette ki? más ezt úgy csinálja, hogy egyben kifizeti a postaköltséget a termék árába beleépítve.
2018. jan. 18. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Így jártál. Ha nem fizet, nem küldöd, ilyen egyszerű. Ezzel garantáltan a kutya nem fog foglalkozni.
2018. jan. 18. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Ez egy bonyolult eset, előzőleg kifizette a csomag árát és a postát, de postán maradóra kérte. Nem ment érte, ezért visszajött a csomag. Addig könyörgött, míg újra feladtam, de ezt már nem fizeti ki, úgy látom! Hát így jártam, tanultam! Úgy kellett volna feladnom, hogy a címzett fizet. Késő bánat!:(
2018. jan. 19. 11:12

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!