Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ti panaszt tennétek a postán?

Ti panaszt tennétek a postán?

Figyelt kérdés

Van egy állandó postásunk, amikor ő van akkor semmi gond nincs, minden levelünk, újságunk megérkezik. De sajnos nyáron sokszor vannak helyettesítések. Ilyenkor rendre nem kapjuk meg az előfizetett újságjainkat. Hiába beszéltem a helyettesítő postással, ő nem tudja hol van, csak a vállát vonogatta. Felhívtam az illetékes postát is, szerintük lehet hogy véletlenül más címzetthez kerülnek az újságok... Se pótolni nem pótolták az elmaradt lapszámokat, se ki nem fizették őket. Ez már többször megismétlődött, hiába beszéltem velük, hogy legyenek szívesek, amire előfizetek, az én postaládámba tegyék, ne máséba. Ez az állapot már tűrhetetlen, eddig több ezer forinttal megkárosítottak.

Gondolkodom rajta, mivel a helyettesítő postással történt személyes elbeszélgetések, illetve a többszöri odatelefonálás a postára nem volt célravezető, hogy holnap személyesen bemegyek a postára és panaszt teszek. Nem tudom van-e panaszkönyvük, lenne beleírnivalóm. Egyelőre egy panaszbejelentő menüpontot találtam a posta honlapján.



2018. aug. 9. 21:04
 1/4 anonim ***** válasza:
A postán tehetsz ugyan, azzal azt éred el, hogy jól megutálnak. A lapok terjesztési osztályán jelezd a gondot, ők hatékonyabban fel tudnak lépni.
2018. aug. 9. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Nekik már jeleztem, ők elküldték. A múltkori alkalommal rendesek voltak, mert küldtek az én kérésemre újakat. De nem az én dolgom lenne ezt kinyomozni, hogy amikor a helyettesítő postás van, ő a nekem címzett újságokat miért nem képes nekem kézbesíteni. Meg mivel már többször előfordult ez, kötelességük lenne intézkedni.

Ha én hibázok (eladó vagyok) és pénztár hiányom van, velem kifizetteti a főnököm a hiányt. A postán meg soha semmiért nem vállalnak felelősséget. Nagyon bosszantó.

2018. aug. 9. 21:43
 3/4 anonim ***** válasza:
27%
Nem tudod bizonyítani, ez a fő gond.
2018. aug. 10. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat! Írom a fejleményeket: a hírlapügyintézés telefonszáma: 06-1-767-8262. Ezen a számon felhívtam a postát, és elmondtam a panaszom. Nagyon kedves volt az ügyintéző hölgy, megnézte lakcím alapján, hogy előfizetők vagyunk, megígérte hogy utólag kiküldik. Nem igazán értette, hova keverik el az újságokat, vagy kinek kézbesítik. Azt mondta, hogy az igaz, hogy sok újságra nem írják rá a címzettet, de az újságok mellé a postások kapnak egy listát, amin szerepel az előfizetők neve és címe.

Nem tudom bizonyítani, hogy nem kaptam meg, ez igaz. De a postás sem tudja bizonyítani, hogy kézbesítette. Ha a vevő panaszt tesz rám, hogy pl. nem szépen beszéltem vele, én se tudom bizonyítani, hogy nem mond igazat. Ilyen az élet, nálunk azt szokta mondani a vezetőség, hogy mindig a vevőnek van igaza. Ha úgy vesszük a postán én is vevő vagyok, mivel fizetek egy szolgáltatásért.

2018. aug. 12. 23:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!