Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Koteles vagyok atvenni, amit...

Koteles vagyok atvenni, amit rendeltem, ha tegnap kellett volna megjonni a csomagnak?

Figyelt kérdés
Annyi a lenyeg hogy rendeltem egy brightwhite fogfeheritot, es tegnap kaptam az emailt reggel 9-kor hogy aznap szallitjak ki. Nos nem jott meg, en meg nem leszek itthon mert most delben indulunk. Hazhozszallitas ingyenesnek mondjak, tudtommal van 14 nap elallasi ido, illetve a megigert idopontra sem hoztak ki. Minden lelkiismeretfurdalas nelkul visszamondhatom?

2018. szept. 20. 08:12
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
mikor rendeltél elfogadtad a webshop ászf-ét ebben biztos le van írva, hogy köteles vagy átvenni. Ha nem veszed át polgári peres úton követelhetik rajtad a fuvar díját. Valószínű ez nem fog megtörténni.
2018. szept. 20. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Most olvastam el az ASZF-et, es 300Ft fuvardij van feltuntetve. Orommel kifizetem, ha erre gondoltal hogy kovetelhetik :)
2018. szept. 20. 08:53
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Beszélj velük, hogy mit tudnak ajánlani. Kiviszik később, vagy csomagpontra elviszik, ahol majd később veszed át, stb. A cucc gondolom kell, ha már egyszer megrendelted.
2018. szept. 20. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Köteles vagyok átadni a vevőnek az árut, ha nem jött el?


Képzeld, eladtam egy terméket, egész délután itthon ültem és nem jött. Most mondjam neki azt, hogy már nem adom oda? Te mit szólnál hozzá?


Komolyra fordítva a szót: az elállási jog nem arra való, hogy meggondoltam magam, nem kell már mégsem, stb, hanem arra, hogy nem olyan a termék, mint amilyennek gondolta az ember, stb.

Az ember azt gondolná, hogy ha valaki megrendel valamit, akkor szüksége van rá - mint azt előttem is írták. Sokkal tisztességesebb és korrektebb lenne, ha egyezkednél a megoldási lehetőségekről (ismételt kézbesítés esetleg vagy csomagpont)


Arról nem beszélve, hogy feleslegesen ugráltattál jó pár embert azzal, ha elállsz: a futárok túlterheltek, mert egy csomó ember "hülyíti" őket magrendeléssel, majd nem veszi át. Lehet, hogy hozzád is épp azért nem ért oda, mert egy csomó felesleges kört kellett megtennie.


Amúgy ismerősömék pont ezért hagyták abba a webáruházukat, mert tele volt a hócipőjük a sok át nem vett vagy visszaküldött termékkel - baromi sokat idegeskedtek vele - inkább abbahagyták, nem érte meg nekik.

2018. szept. 20. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
El is olvastátok, hogy mit írtam, vagy egyből ítélkeztek? "Én meg nem leszek itthon, mert most délben indulunk" 2 hétig melyik csomagponton áll a csomag? Sehol.. Tegnapra lett ÍGÉRVE, és írásban hogy lehozzák. Innentől nem az én hibám hogy nem kell.
2018. szept. 20. 14:07
 6/6 anonim ***** válasza:
100%
Nem írtad, hogy 2 hétig nem leszel. Kérd akkor a nagymamádhoz vagy egy haverodhoz. Ne legyél ennyire életképtelen, mást se tudsz szajkózni, csak hogy nem a te hibád.
2018. szept. 20. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!