Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kaptam a NAV-tól egy levelet,...

Kaptam a NAV-tól egy levelet, az egyik előző cég miatt ahol dolgoztam, teendő?

Figyelt kérdés

Szóval, kaptam egy nyilatkozatot, hogy a cég aminél dolgoztam felszámolás/vizsgálat alatt van, és a vizsgált időszakban én ott dolgoztam. Kaptam egy nyilatkozatot amin van 26 kérdés, válaszoljak rá, és küldjem vissza. Dokumentumokkal támasszam alá a dolgokat stb. Na most ha nekem a szerződésen kívül semmi papír nincs meg már.

Történik valami ha nem küldöm vissza? Származhat belőle bajom?


2018. okt. 24. 14:40
 1/3 anonim ***** válasza:
60%
Hívd fel az ügyintézőt, rajta van a telefonszáma a fejlécben. Beszéld meg vele, hogy mit tudsz tenni, persze érdeklődve, segítőkészen, ne azzal kezdd, hogy nem akarod visszaküldeni.
2018. okt. 24. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Oké megpróbálom felhívni őket.
2018. okt. 24. 14:48
 3/3 anonim ***** válasza:

A 26 kérdést meg kell válaszolni, a szerződés másolatát mellétenni, és határidőre visszaküldeni.

Ennyi.

2018. okt. 25. 15:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!