Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Telekomnál szeretnék előfizeté...

Telekomnál szeretnék előfizetést nyitni, tudnátok segiteni?

Figyelt kérdés

Diák vagyok,18 éves.

Jelenleg Domino 5 kártyával rendelkezem,és azt szeretném kérdezni az egész folyamatát.

Dijcsomagot szeretnék váltani...körübelül 2 éve van Dominós felöltőkártyám,számit valamit?

Készülékkel + Internettel+ telefonnal.

15 430 Ft-értékben.

Minden hónapban kapok "Ösztöndijjat" a cégtől,ahol az iskolából kell járni melózni.

Hogy szokott működni a folyamata?

Kell érte kezdőrészletet fizetni helyben,vagy el kell kezdeni egyből fizetni? Ha elbattyogok oda a telekomba?

Online felületen ezt irja:

"kezdőrészlet 0 Ft"

"Belépési díj 0 Ft"

"Szállítási díj 0 Ft"

"SIM-kártya ára 0Ft"

Nem probléma,csak gondoltam megkérdezem előre.

Válaszokat köszönöm!



2018. nov. 23. 16:14
 1/6 Koplárovics Béci ***** válasza:
Kb biztos, hogy sem ösztöndíjra, sem 18 éves életkorra nem fognak adni részletre telefont, pláne nem 15000-es havi fizetnivalóval. Nem kell elbattyogni sem, erre való például a telefonos ügyfélszolgálat.
2018. nov. 23. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

A vodafone előfizetés feltételeinek itt tudsz utána olvasni:


[link]


Ha meg is kötik Veled a szerződést, szinte biztos, hogy fognak előleget kérni.

Jó alaposan tanulmányozd át a készülékajánlatot, mert van, amikor látszólag olcsó a telefon, de maga a tarifacsomag olyan magas öszegű, hogy nem mindenki bírja hosszútávon.

Vagy pl. akkor szokott még probléma lenni, ha nem tudod a 2 éves hűséget betartani - ha közben felbontod, a készüléket is ki kell fizetni, meg talán valami "büntit" is.

2018. nov. 23. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Jaj, bocs, most nézem, hogy Telekomnál akarsz előfizetést, én meg Vodafone-t linkeltem Neked - csak az előbb épp egy Vodafonos kérdésre válaszoltam egy másik kérdésnél.