Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Van valakinek tapasztalata az...

Van valakinek tapasztalata az Árukereső oldal kattintásaival kapcsolatban?

Figyelt kérdés
Egy ideje használom, de elég furák az arányok. Százezret költök rá havonta, van 2500 (! ) kattintásom, ebből max 15 vásárló van, úgy, hogy azért kattintanak rám, mert a legolcsóbb vagyok. Ez brutálisan rossz arány és egyben nagyon furcsa is számomra. Ki tudja ellenőrizni, hogy nem robotok, vagy konkurencia kattintja el a pénzem? Mert én nem. Az oldal azt írja, ők ezt figyelik.

2019. júl. 10. 09:05
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Nos, én csak vásárlóként tudok Neked visszajelzést adni: nem feltétlenül a legolcsóbb helyen szoktam megvenni a terméket, amit keresek.

Fontos szempont számomra, hogy pl. kisebb tárgyaknál van-e Bp-i személyes átvételes pont vagy csak webáruház van, az is vidéken.

A múltkor pl. egy 20 m-es lengőkábelt kerestünk és hiába volt a legolcsóbb, szinte fillérekért, vidéken, nekünk még aznap kellett - így olyan helyen vettük meg, ami nem a legolcsóbb, de van üzlete is (Bp-i) és azonnal el tudtunk menni érte. Kicsivel ugyan drágább volt így, de végül 2-őt is vettünk: egy 10-eset és egy 30 m-eset :D

2019. júl. 10. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 Koplárovics Béci ***** válasza:

Szintén vásárlóként tudok nyilatkozni. Nekem is fontos vagy a budapesti átvétel (még azon belül is inkább az észak-pesti rész), vagy az, hogy szállítással együtt legyen olcsóbb. Ha meg esetleg több terméket keresek egyszerre, akkor az, hogy egyszerre olcsóbb legyen, esetleg az összes olcsóbb legyen kiszállítással. Ha kicsi az árkülönbség, akkor inkább egy ismert, már bevált helyen veszem meg a terméket.

Fontosnak a tartom magának a webshopnak az átláthatóságát, az információk elérhetőségét akár magáról a termékről, akár a webshopról.

Szóval az, hogy a te webshopodban a legolcsóbb egy termék, az szerintem sok vásárlónak csak egy szempont a sok közül.

2019. júl. 10. 10:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Persze, sokaknak az csak egy szempont, de itt durva arányokról van szó. Mert akkor olybá tűnik, hogy minden 199 vásárlónak nem szempont az ár és csak egynek igen, ami azért lássuk be, ma, online vásárláskor elég fura.

Telefonokat árulok, három napos szállítással, legolcsóbba. Rákattint 200 ember, és egy vásárló van csak? A kérdésem az az volt, hogy vajon a 200 érdeklődő mögött tényleg valós ember van-e.

2019. júl. 10. 10:16
 4/12 anonim ***** válasza:

"A kérdésem az az volt, hogy vajon a 200 érdeklődő mögött tényleg valós ember van-e."


Igen. Amit Koplárovics Béci is említett, én meg az 1-es válaszomból kifelejtettem: ha nagyobb pénzösszegről van szó (tízezrek), akkor én sem kockáztatok egy ismeretlen webáruházzal, hanem ismertebb, jól beváltabb helyen veszem meg.

Arról nem beszélve, hogy a telefon tipikusan az a termék, ahol egyrészt baromi nagy a konkurenciaharc, másrészt telefont nem "hirtelen felindulásból" szokott venni az ember, hanem jó alaposan körülnéz és utána dönt a fentebb felsoroltak szempontjából.

Van, aki csak "szörfözik", nézelődik (és esetleg nincs is pénze rá), van, akinek van pénze rá, de még nem döntött és ha szerencséd van, akkor akad egy-két vásárló is :-)

Én konkrétan telefont úgy vettem, hogy megnéztem X típust, aztán megnéztem, hol a legolcsóbb, aztán kiderült, hogy szállítással együtt már nem is annyira olcsó, aztán megnéztem máshol is, majd végül megvettem az Alza-nál, ahol másnap már meg is jött az áru és személyesen átvehettem (0 ft-ért) a nem messze lévő bemutatótermükben, ottani fizetéssel (nem kellett előre kártyával)

2019. júl. 10. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
4-es vagyok: még fontos szempont, csak nem emeltem ki, hogy MÁSNAP megjött a telefon (nem 3 nap múlva) - ráadásul ez karácsony előtti időszakban volt!
2019. júl. 10. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

Értem. Csak én sokkal olcsóbban adom. Ezt úgy értsd, hogy nekem megérné 10-20 ezerrel olcsóbban venni valamit két nappal később, mint másnap az Alzától.

De kezd bennem is felmerülni, hogy lehet bármilyen jó áram,relatíve gyors szállítás, az ilyen óriásokkal képtelenség felvenni a "harcot". De a kattintási rátát továbbra sem értem.:)Előtte az hittem még a Google a drága... Na mindegy, köszi a válaszokat, majd építkezek belőle. :)

2019. júl. 10. 10:40
 7/12 Koplárovics Béci ***** válasza:

Ha 10-20 ezerrel tudod olcsóbban adni, akkor gondolom, minimum 150-200 ezres kategória. Nos, itt havi 15 vásárló szerintem nem rossz. És főleg ebben a kategóriában lesz sok sóvárgó nézelődő. Illetve szerintem itt már sokan részletre szeretnék venni a telefont, nem tudom, hogy ez a szolgáltatás elérhető-e nálad. Illetve itt már kiemelten fontos lehet (lenne nekem) a garancia kérdése. Bennem az is mindig megvan, hogy ha jelentősen olcsóbb egy termék, akkor nincs-e valami probléma mögötte (pl épp a garancia kérdésében). Azaz a túl olcsó sem mindig előny.


Egyébként nem tudom, hogy a webáruházban van-e valamilyen logolási lehetőség. Pl az oldalmegjelenítések IP-címét tárolja-e, a bejövő kattintásokat tárolja-e, azokhoz visszakereshető-e, hogy mennyire egyediek a bejövő IP-címek. Ha nincs meg, akkor érdemes lehet implementálni ilyet, ha van, akkor meg a megfelelő lekérdezéseket kell futtatni. De ehhez már kell némi webes programozási ismeret is.

2019. júl. 10. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

A garancia papírt magam állítom ki, két éves garancia idő van mindenre. Oké, részletfizetés az valóban nincs, de ez is meggondolandó ezek után. :)

Nem luxustelefonok, hanem a max százeres készülékeket adok ennyivel olcsóbban.

Igen, ez az IP cím figyelés nem egy rossz ötlet, de mivel egy bérlehető áruházról van szó, ehhez valami külsős program kell.

Köszi a tippet!

2019. júl. 10. 11:42
 9/12 anonim ***** válasza:

Nekem mindig fura az, ha egy telefon jóval olcsóbb, mint bárhol máshol, azzal valami gáz van szerinten.

Az jut eszembe, hogy szürke import, nem lesz rendben a garancia, visszavett telefon vagy kiállított darab volt. Nem ér 10-15.000 Ft-ot az, hogyha valami gubanc lenne a készülékkel.

2019. júl. 10. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Nincsen semmi gáz vele, csupán jóval alacsonyabb haszonkulccsal dolgozom. Fóliázott, teljesen új telefonok, ugyanolyan formátumban mintha bárhol máshol vennéd, akár a Media Marktban.

A garancia is ugyanaz, csak ebben az esetben én vállalok rá garanciát, az én bélyegzőm van rajta, probléma esetén ugyanúgy szakszervíz javítja, és ha nem tudja én adok vissza pénzt vagy másik telefont stb. Nincs ebben semmi sumák, csupán olcsó beszerzési helyem van és kisebb hasznom. Ennyi, nem több. Nem kell túlgondolni. De nem is ezen van itt a hangsúly, nem erről szól ez a topic. :)

2019. júl. 10. 17:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!