Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » B. C, D, E jogosítvánnyal...

B. C, D, E jogosítvánnyal belföldön mit lehetne megkeresni havonta nettóban?

Figyelt kérdés
10 éve nem használtam a jogosítványomat, eddig egy barkácsboltba voltam eladó.
2019. okt. 6. 15:51
 1/3 anonim ***** válasza:
Olyan 350-400 nettó, pesze nem napi 8 órában
2019. okt. 6. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%

Attól függ milyen sofőri munkára mennél, meg persze cégfüggő is. Attól is függ hogy mit akarsz szállítani, mert nem mindegy hogy élő állatot, hideg árút tehát hűtős kocsit, vagy egyszerű ponyvásat amiben faanyagot, raklapokat, vasakat szállítasz, vagy éppen dobozolt árút, vagy alkatrészeket, vagy gyártásokhoz használt alapanyagokat stb... Itt sok mindenen múlik. Ha autókat akarsz szállítani azzal Magyarországon megkeresnéd a 400 nettót vagy azon felül és lennének szabad hétvégéid, viszont az hatalmas odafigyeléssel jár, hatalmas felelősséggel, az sem mindegy hova hajtasz be, ha egy faág kilóg azt neked kell levágnod ha nem akarod hogy a rakomány emiatt sérüljön.

Persze rengeteg féle van. Ha simán furgonozni mész akkor 350 nettó lesz forintba számolva persze. Ha buszozni akarsz akkor is ilyen 450-500 ezer nettó kb. De itt ne 8 órákra meg szabad hétvégékre számíts. Általában ha közlik veled hogy 1 hónapig kell menned mert épp úgy jönnének a fuvarok akkor addig vagy kinn és ha valami miatt haza kellene ugranod azt vagy megteheted de jóformán nem, csak akkor ha beadod a felmondásodat.

Itt azért rengeteg szempontot kell nézni hogy ha sofőrködni akarsz akkor mit akarsz csinálni pontosan, mert a bérek is eltérőek munkánként. Ha csak Nyugaton vagy mondjuk Németország és környéke azok nyugodt környékek viszonylag de ha valami szabálytalanságot követsz el és rajtakapnak akkor több száz eurós büntetésekre számíthatsz amiket neked kell saját zsebből rendezned.

Ha eddig nem vezettél, maximum személyautót akkor elsősorban keress egy olyan céget ahol tanítanak sofőröket és kérj gyakorlásra órákat hogy begyakorold a dolgokat. Aztán ha úgy érzed hogy fog menni akkor mehetsz olyan céghez ahol inkább kisebb fuvarok vannak és kezdésnek ne vállalj éjszakai fuvarokat mert az kemény sajnos, én tudom, tapasztalatból mondom.

Én Magyarországon kezdtem kamionozni, általában faanyagot, bútorokat, építőanyagot vittem az országon belül. Aztán amikor jött lehetőség arra hogy időnként éjszakai meló is lenne egy másik cégnél ott ugye újra be kellett tanulnom ott már macerásabb dolgokat vittünk, ott volt egy kísérőm aki segített ha valami rögzítést kell erősíteni, vagy éppen olyan akadály adódott ahol kell irányítani ha nem láttam be valamit ha éppen tolatni kellett. Akkor gyártó gépeket vittünk többnyire, meg tartályokat. Aztán ott jött az hogy konvojba kellett menni ahol már hatalmas tartályt kellett vinni egy gyárba ha jól emlékszem 80 km-re ahol nem én vittem a tartályt, de egy másik kisebb kamionnal vittem a hozzávaló alkatrészeket, amik ugye jártak a tartályhoz és akkor konvojban kellett mennem mögöttük szigorúan mert mellettem is ült 1 ember, illetve előttünk is haladt 2 nagyobb autó ahol szintén ültek emberek hogy ha úgy van segítsék a menetet meg egyes éles kanyarnál navigálták hogy nehogy valamibe beleérjen.

2019. okt. 6. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Olyan munkára gondoltam ahol minden nap otthon alhatok és nem billencs fuvarozás.
2019. okt. 6. 20:03

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!