Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Szerintetek hajózni, vagy...

Szerintetek hajózni, vagy repűlni elkezdeni/tanulni kifizetődőbb 2020-ban, X BSc diplomával, mely egyik karrierhez sem kapcsolható szorosan?

Figyelt kérdés

Hajózni úgy, hogy alulról elkezdeni dolgozni, majd törekedni a felfelé haladásra a szamárlétrán... Természetesen a kötelező képzések teljesítésével.

Cél a kapitányi fokozat elérése lenne, olyan 10 év alatt...


Repűlni utasszállítón, leginkább a BME 2 éves továbbképzéséről, melyet diplomásoknak indítanak.

Utána másodpilótaként dolgozni lenne a cél, nem feltétlenül hajtani a magasabb pozícióra.


A képzések árával tisztában vagyok, erről nem kérek kioktatást...


Az érdekelne, hogy szerintetek melyik karriert érdemesebb hajszolni? Melyik a reálisabban elérhető, vagy ha úgy tetszik könnyebb?


Hajóskapitánnyá válni ugyan több év, de közben is végig dolgozik az ember...


Illetve a hajózás szerintem veszélyesebb, de annyira nem tudom.


2020. máj. 5. 20:43
 1/3 anonim válasza:

Repülőgép a legbiztonságosabb közlekedési eszköz.

Mind a kettőnek megvannak a szépségei és a hátrányai is. Ezt most nem sorolom...

Amelyik jobban érdekel azt válaszd.

Inkább én a repülőgép pilótára szavaznék!

De ezt nem én fogom megállapítani hogy lehetsz-e.. Nem a pénztől függ. Ha a vizsga orvos valami miatt azt mondja hogy nem lehetsz akkor pálya kilőve.. Tériszony / víziszony ne legyen!

Itt egy hasznos oldal olvasgass:


[link]


Ha a szemeddel gond van nem lehetsz egyik sem!

És még számos kifogó ok van!

Keress rá a neten!


Teherszállító is lehetsz!

Ha 100%-ig egészséges vagy, és TÉNYLEG SEMMI BAJOD akkor ajánlom hogy jelentkezz vadász pilótának.. Oda még szigorúbb a felvétel..


Járj utána!!

De most a járvány helyzet alatt nem hiszem hogy fognak veled foglalkozni..

Majd ha lezajlik keress fel egy repülő iskolát! Vagy hajós iskolát, bár azt Magyarországon HA JÓL TUDOM nem találsz!

Ajánlom a Nyíregyházi egyetem repülőgép pilóta képzését!

VISZONYLAG kedvező tandíj..

Vagy a BME-n is mehetsz.. Oda több pont kell a felvételihez!

Nem olyan könnyű ez mint ahogy gondolod!!

Itt egy videó, Szüle Zsolt Kapitány Úr beszél, és még sok videója van.. Mind hasznos sőt neked.. Nézd meg szépen :

[link]

[link]

Ez is hasznos :

[link]


Remélem tudtam segíteni!

Ha bármi kérdés felmerül írj privátba!

Szép estét!

2020. máj. 5. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

#1. Szia! Köszönöm a válaszodat! A feltételekkel egyébként többé-kevésbé tisztában vagyok...

A rossz szem nem feltétlenül kizáró ok egyiknél sem (a vadászpilótáknál szigorúbban veszik)... Van egy X dioptria ami még belefér ha jól tudom.

Mindenesetre én nem vagyok szemüveges...


Vadászpilótának viszont csak 25 éves korig lehet jelentkezni, mondjuk még nem vagyok annyi, de jövőre már igen... Szerencsére ez az ága a dolognak nem érdekel.


A BME rövidebb képzése nekem egy fokkal szimpibb mint a repülőmérnök egyetemi szak a NYE-n. Hiába drágább... Nyílván ha esetleg belevágok, előtte még jobban is fogok tájékozódni.


Bár mindkettő karrier érdekel, az egyik valamivel jobban. Azt viszont itt nem szeretném megosztani...

Most az érdekelne leginkább, hogy aki kicsit jobban belelát, valamelyikük foglalkozik, vagy van ilyen ismerőse, az szerint melyik karrier a "reálisabb"?

Mert az anyagi része nem okoz akkora gondot, ki tudom gazdálkodni, viszont ha már ennyi pénzt beleteszek (és persze terveim szerint kemény munkát is), akkor tényleg el is szeretném érni a célom és nem megrekedni valahol, vagy időközben beérni egy másik karrierrel... Remélem érthető.

2020. máj. 5. 21:56
 3/3 anonim válasza:

Szia, nekem csak légiközlekedéses tapasztalatom van. Ajánlanám, sok lehetőség van benne, keresettek a pilóták. Ami most visszavetheti a jövőt, hogy rengetegen válnak munkanélkülivé, ami telíti a piacot, nehezebb lesz elhelyezkedni. Bár még ez sem feltétlenül igaz, mert jobban megéri újoncot felvenni, mint sok ezer órás pilótát magas fizetésért. Azzal kell számolnod, hogy a légiközlekedés most nagy ütést kapott, és egyelőre senki sem tudja megmondani, hogy mennyi időbe telik helyreállni. Az szerintem biztos, hogy magára az üzletágra szükség lesz a jövőben is, és a kormányok számára presztízs kérdés is, hogy nemzeti légitársaságukat megmentsék (nem Mo.-ra gondolok).


Érdekes, izgalmas szakma, de a magánélet majdhogynem kiszámíthatatlan mellette, szóval akkor érdemes belevágnod, ha nem zavar, hogy ugrott a lebeszélt programod, gyakran változik a beosztásod.

2020. máj. 6. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!