Ezek hogyan keresnek?

Figyelt kérdés
Mindig erdekelt hogy azok a YouTuberek akik minden nap végig mondjuk kulonbozo tartalmakat streamelnek azok dolgoznak valamit, valami rendes munkát vagy a YouTube bénzbol elnek meg? Valaszokat koszi

2021. jan. 9. 14:39
1 2
 11/13 A kérdező kommentje:

Szóval ha valaki a videósplatform valamely trendjét teszi bele a videójába akkor az már nagy nézettséget fog generálni?

És mivan a ClickBait (kattintásvadász) csatornákkal, ők is ezt használják ki vagy az egy más tészta?

2021. jan. 20. 00:24
 12/13 anonim ***** válasza:

önmagában a trend meglovagolás nem elég. kell hozzá, hogy a kereső számára is kiderüljön, hogy a trendhez kapcsolódik a videó, hogy aki a trendi videókat nézi, annak ajánlja


ÉS


a legfontosabb, hogy akik elkezdik nézni a videót, azok meg is nézzék, sőt lehetőleg lájkolják, kommenteljenek, ajánlják másnak is. ezek erősítik meg az algoritmust, hogy a videó releváns találat volt a néző számára.


a clickbait a néző becsapása. olyat ígérsz neki a címben/thumbnailben, amit nem kap meg a videóban. ezzel az a legnagyobb gond, hogy csak behúzni tudod vele a nézőt, ami pörgetheti a megtekintési darabszámot, viszont lerontja a nézési idő átlagot, mivel a néző hamar elveszíti az érdeklődését és kilép a videóból. ebből pedig az algoritmus látni fogja, hogy nem érdekes a nézőknek és emiatt nem fogja tovább ajánlani. mindegy milyen címet adsz a videónak, ha azt látja az algoritmus, hogy hiába ajánlja keresési találatként a videódat, ha a nézők, akik rákattintanak, mind el is kapcsoják azonnal, vagy nagyon hamar. ezek után már nem fogja senkinek ajánlani és akik elkattintottak, azok sem fognak visszajönni a csatornádra, tehát nem tudsz clickbaittel közönséget építeni.


kicsit más a helyzet a clickbaittel, ha már eleve nagy a nézettséged, kedvelik a csatornád az emberek, mert ismert YouTuber vagy és a clickbaitet poénként veszik, nem sértődnek meg, talán még nevetnek is rajta, hogy ígértél valamit és nem az, dehát úgyis tudták, hogy nem ez lesz - MIATTAD mégis megnézik, hogy mit hozol ki ebből.


az meg nem clickbait, hanem hatásvadász, de igaz cím, ha csak hangzatos, de valós címet adsz, ami talán az indokoltnál jobban felkelti a figyelmet, de végülis azt kapja a videóban, amit a cím ígér neki.


a legfontosabb olyan videót csinálni, ami már ránézésre (cím+thumbnail) is érdekes, ezért rá akarnak kattintani, ha meglátják a listában. felkelti az érdeklődést az elején, így tovább akarja nézni az ember. végig tartalmas, érdekes, élvezhető így a végéig nem veszíti el a néző érdeklődését.

lehetőleg aktivitásra is készteti a nézőt, hogy kommenteljen, lájkoljon, feliratkozzon, még többet akarjon belőle látni tőled és lehetőleg másoknak is meg akarja mutatni.

a vírus videóknál ezek sokszor maguktól jönnek az embereknek. annyira vicces, cuki, menő, hasznos a videó, hogy az embereknek mondani se kell, maguktól is jön, hogy még többet akarjanak és terjesszék is. a vloggerek általában kérik, hogy kommenteljenek, lájkolják, feliratkozzanak, megosszák, mert maguktól nem biztos, hogy eszükbe jut, de kérésre talán megteszik és a videósok tudják, hogy ez az érdekük, mert nagyon sokat számitanak az algoritmusnak, amit semmibe nem kerül kérniük.

2021. jan. 20. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 A kérdező kommentje:
Értem, a nagy vörös nyíl elég figyelemfelkeltő a clickbaitnél mert már most egyre több az ilyen videó? Meg volt olyan ahol mindenféle effektek voltak a videókban na az nem volt semmi :D
2021. jan. 20. 22:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!