Ezek hogyan keresnek?
Szóval ha valaki a videósplatform valamely trendjét teszi bele a videójába akkor az már nagy nézettséget fog generálni?
És mivan a ClickBait (kattintásvadász) csatornákkal, ők is ezt használják ki vagy az egy más tészta?
önmagában a trend meglovagolás nem elég. kell hozzá, hogy a kereső számára is kiderüljön, hogy a trendhez kapcsolódik a videó, hogy aki a trendi videókat nézi, annak ajánlja
ÉS
a legfontosabb, hogy akik elkezdik nézni a videót, azok meg is nézzék, sőt lehetőleg lájkolják, kommenteljenek, ajánlják másnak is. ezek erősítik meg az algoritmust, hogy a videó releváns találat volt a néző számára.
a clickbait a néző becsapása. olyat ígérsz neki a címben/thumbnailben, amit nem kap meg a videóban. ezzel az a legnagyobb gond, hogy csak behúzni tudod vele a nézőt, ami pörgetheti a megtekintési darabszámot, viszont lerontja a nézési idő átlagot, mivel a néző hamar elveszíti az érdeklődését és kilép a videóból. ebből pedig az algoritmus látni fogja, hogy nem érdekes a nézőknek és emiatt nem fogja tovább ajánlani. mindegy milyen címet adsz a videónak, ha azt látja az algoritmus, hogy hiába ajánlja keresési találatként a videódat, ha a nézők, akik rákattintanak, mind el is kapcsoják azonnal, vagy nagyon hamar. ezek után már nem fogja senkinek ajánlani és akik elkattintottak, azok sem fognak visszajönni a csatornádra, tehát nem tudsz clickbaittel közönséget építeni.
kicsit más a helyzet a clickbaittel, ha már eleve nagy a nézettséged, kedvelik a csatornád az emberek, mert ismert YouTuber vagy és a clickbaitet poénként veszik, nem sértődnek meg, talán még nevetnek is rajta, hogy ígértél valamit és nem az, dehát úgyis tudták, hogy nem ez lesz - MIATTAD mégis megnézik, hogy mit hozol ki ebből.
az meg nem clickbait, hanem hatásvadász, de igaz cím, ha csak hangzatos, de valós címet adsz, ami talán az indokoltnál jobban felkelti a figyelmet, de végülis azt kapja a videóban, amit a cím ígér neki.
a legfontosabb olyan videót csinálni, ami már ránézésre (cím+thumbnail) is érdekes, ezért rá akarnak kattintani, ha meglátják a listában. felkelti az érdeklődést az elején, így tovább akarja nézni az ember. végig tartalmas, érdekes, élvezhető így a végéig nem veszíti el a néző érdeklődését.
lehetőleg aktivitásra is készteti a nézőt, hogy kommenteljen, lájkoljon, feliratkozzon, még többet akarjon belőle látni tőled és lehetőleg másoknak is meg akarja mutatni.
a vírus videóknál ezek sokszor maguktól jönnek az embereknek. annyira vicces, cuki, menő, hasznos a videó, hogy az embereknek mondani se kell, maguktól is jön, hogy még többet akarjanak és terjesszék is. a vloggerek általában kérik, hogy kommenteljenek, lájkolják, feliratkozzanak, megosszák, mert maguktól nem biztos, hogy eszükbe jut, de kérésre talán megteszik és a videósok tudják, hogy ez az érdekük, mert nagyon sokat számitanak az algoritmusnak, amit semmibe nem kerül kérniük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!