Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Ennyi lehet a nettó bér?

Ennyi lehet a nettó bér?

Figyelt kérdés

265 000 a bruttó, egyik ismerősöm szerint az valahol 180-190 fele jön ki nettóban, viszont netes bérkalkulátor 176-ra számolja ki.

Hozzáteszem olyan ismerősöm mondta ezt, aki maga is cégtulaj és vannak alkalmazottjai. És azzal kapcsolatban is vannak azért tapasztalataim, hogy az ilyen kalkulátorok sem mindig számolnak jól.

Pálykezdő vagyok, se gyerek se friss házas.


Szerintetek mennyire jön ki a nettó?



2021. febr. 8. 11:37
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
176 225 forint. Ismerősöd nem számolt utána pontosan.
2021. febr. 8. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
#1 Igen, én is ugyanennyit számoltam neten. Csak azt hittem ő azért jobban tudja hogy vannak alkalmazottjai és már vagy 25 éve ilyenekkel foglalkozik, de akkor túltippelt.
2021. febr. 8. 11:43
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Egy gyerekkel 10 ezerrel több lenne. Valszeg ezért tippelt rosszul.
2021. febr. 8. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
attól függ milyen kedvezményei vannak
2021. febr. 8. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

Ha nincs semmilyen kedvezményed, akkor a bruttó béredből 15% SZJA-t és 18,5% TB-t vonnak le. Magyarul a bruttód 66,5%-át kapod meg nettóban.

265 000 * 0,665 = 176 225

2021. febr. 8. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim válasza:
75%

0,665-el kell be szorozni tehát 176 225


Sok az okoskodó aki szerint több meg kevesebb de ezek azt sem tudják hogy a nettó kevesebb mint a bruttó.

2021. febr. 8. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nekem az a tapasztalatom hogy a cegvezetok pontosan nem ismerik az aranyokat, nagyjabol nyilvan tisztabannak vele, de a berszamfejtest egy kkv-nal sem az ugyvezeto csinalja hanem konyvelo.
2021. febr. 8. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
84%