Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » MÁV FBŐ munka milyen?

MÁV FBŐ munka milyen?

Figyelt kérdés

Olyannak érdekel a véleménye aki ott dolgozik,vagy dolgozott.

Mit kell csinálni,milyenek a munka körülmények,milyen pihenők vannakstb..

Pénzzel tisztába vagyok,az nem érdekel.



2021. dec. 13. 20:18
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Erre nincs egységes válasz. Van ahol egész nap döglesz egy raktárban, van ahol az állomáson sétálgatsz, van, ahol tehervonaton kell utaznod Világvége-alsóra, szállítmányt kísérni,... Én még az elején csináltam. Ketten voltunk vonaton Bp.-Szeged vonalon, oda-vissza. De aztán megszűntették, átvették sima MÁV őrök, majd már őket is levették.
2021. dec. 16. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
Amúgy mennyi a pénz? Annyit tudok hogy max 14 db 12 órás szolgálat van / hó. Pár éve még valami nevetségesen alacsony összeget mondtak.
2022. jún. 20. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Munka körülményeket tekintve azt tudom elmondani amit én is hallottam... Budapesten úgy néz ki, hogy őriznek hidat, van autós járőr, illetve fixen pályaudvar + aki marad a központban, ahol reggel felszerelnek. Váltásonként kb 10 fő, tehát napi durván 20 fő. (12 órás szolgálatok vannak)


A hidat 2 fővel őrzik, óránkénti váltással. A Péntek, szombat éjjel elég mozgalmas tud lenni, mivel vasút üzemi területnek minősül, így hivatalosan semmi keresni valója nem lenne ott holmi részeg, bedrogozott járókelőnek. lyenkor simán előfordulhat, hogy intézkedni kell. Wc / mikró egy nagyon közeli épületben van...


Autós történet (2-4 fő) már kicsit érdekesebb, mert ott nagyjából 8 helyszínt ellenőriznek a 12 óra alatt max kétszer. Közbe van pihenő idő, félre állnak, esznek stb, de az egyéb szükségleteket csak akkor tudják megoldani, ha épp egy ellenőrző ponton vannak, ami leginkább pályaudvart jelent. Leginkább ezeket ellenőrzik...


Aki fixen pályaudvaron van egész nap (2 fő) az elég lightos, mivel csak járkálni kell néha, illetve ha van olyan biztonságot veszélyeztető cselekmény, ahová a vasútőr már kevés, akkor jön az FBŐ...


Aki Pedig marad a központban az esetleges vendégeket fogadja vagy az ellenőrzésre jogosult személyt, de elméletileg ott nem sűrűn van mozgás, mondhatni sokszor hetekig semmi... Háttérben persze ott az őrparancsnok vagy a helyettese illetve az őrség parancsok is hétköznapokon.


Dióhéjban ennyi. Nagyon nagy dolgokra nem kell gondolni, vannak elegen a feladatokra, legalábbis pár éve még így nézett ki a történet. Elég sok mozgás volt az őrségen belül, sokan leszereltek, kevés volt a pénz stb. De ez Budapest, vidéken lehet egész más a helyzet... Összességében ha valaki gondolkodik az FBŐ szakmám, hogy belevágna, akkor első munkahelynek egész jó lehet, mivel olyan dolgokkal fog találkozni pár hét leforgása alatt, amivel nagyon sok FBŐ más cégeknél valószínűleg soha nem fog... Pénzről annyit tudok, hogy 2019 környékén egy sima őr/járőr tehát az állomány 90%-a durván 180 nettót kapott/hó. (+ cafeteria, passz hogy az mennyi..) Azóta tuti emeltek, de hogy mennyit az jó kérdés.

2022. jún. 20. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!