Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » A közszférában tényleg sokkal...

A közszférában tényleg sokkal alacsonyabb a fizetés, mint a versenyszférában?

Figyelt kérdés
Állami szervnél 300 nettót adnának pályakezdőként

2022. jún. 14. 03:00
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
7%
Csak akkor van nagy különbség, ha analfabéta vagy.
2022. jún. 17. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
71%
Én még annyit tennék ehhez hozzá, hogy szerintem állami munkahelyen nem akkora az elvárás és sokkal elnézőbbek és hajlandóak tanítani (mivel én kezdő vagyok) Versenyszférában és profitorientált cégeknél meg egy "kész" terméket akarnak megvenni, mindenhez IS érts, vállalj 3-4 munkarendet és dolgozz dolgozz dolgozz. Én teljesen meg vagyok elégedve az államival, az én igényeimnek megfelel. Persze nem mind egyforma, én pl. szeretem is csinálni ami a munkám. Valóban nincs elszállva a fizu, de nem is kérnek érte akkora teljesítményt. Valamit valamiért, biztos lehet 2x ennyit keresni 2x ennyi munkával. Ezt mindenki maga döntse el mit akar.
2022. jún. 17. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
85%
Egy kicsit vitatkoznék az utolsoval. :) Mivel nem töltöttem el hosszú időt (enyhén szólva) ezert mondhatni első benyomást írnék. Az elvaras szerintem nagy, (helytől függ persze), vannak vizsgák nem kevés,viszont az tényleg igaz hogy az elejétől betanítanak akkor is ha egyébként elvaras volt xy dolog.. Megnyugtatasul ol bet. szellemi munkanal a multi swm fizet tobbet.. Sőt.. A versenyszferaban a túlóra alao néhol.
2022. jún. 17. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
71%
Utolsó vok:az első rész az állami cégre vonatkozik.
2022. jún. 17. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:
79%