Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Olyan munkát szeretnék végezni...

Olyan munkát szeretnék végezni, ami 100%-ban itthonról végezhető. Ötlet?

Figyelt kérdés

A környéken nem igen van munkalehetőség (ezt így konkrétan a munkaügyön is mondták), illetve a buszjáratok se valami jók.


Pályakezdő vagyok, a szakmám informatika, illetve az angol is nagyon jól megy, van belőle emelt érettségi + nyelvvizga.


A Munkaügyön a tanácsadó a Call Center/ügyfélszolgálat területet javasolta. Egy másik pályakezdő is ott helyezkedett el az ő tanácsára.


Pontosabban a Vodafone-nál. Én is jelentkeztem oda már aznap ahogy mondta, beletelt kis időbe mire válaszoltak, aztán ki kellett tölteni valamilyen tesztet, ami abból állt, hogy 10 mondatot át kellett fogalmaznom időre. Szerintem egész jól ment, de talán mégse, mert jött egy sablonos email, hogy "eddigi tapasztalataim (amik nincsenek) lenyűgözőek, de sajnos nem rám esett a választás".


Aztán megpróbálkoztam egy másik ilyennel, szintén egy ilyen teszt volt, meg egy ilyen IQ teszt szerűség. Kettőt találhattok, hogy ez sikerült-e. Tudni akartam mit rontottam el, de csak annyit kaptam, hogy "nem tudjuk, a rendszer ellenőrzi".


Persze több ilyenre is jelentkeztem, (ahol nem elvárás a tapasztalat) de a legtöbb még csak nem is válaszol. Kezdem feladni a reményt, szóval így kerültem ide.



Amire gondoltam az esetleg a fordító munka lenne, de nem nagyon találtam.



Amihez még értek az a Wordpress, nem vagyok profi, de olyan középszinten már elég jól megy, na persze programozás nélkül.



Vagy ha valaki esetleg tud olyan kérdőívkitöltős oldalt, ami nem olyan, hogy 10 perc mire eljutok a rendes kérdéshez és az is azt írja, hogy "sajnos ez a kérdőív nem nekem való" vagy már nem is tudom hogy fogalmazott, szóval ha valaki tud olyat amiről tényleg tudja, hogy jó meg minden akkor esetleg még ez is érdekelne. Nyílván nem hosszútávra gondoltam ezt én sem, de egyelőre jobb lenne a semminél.



Előre is köszönöm a válaszokat!