Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » IT Helpdesk és Szoftverüzemelt...

IT Helpdesk és Szoftverüzemeltetőként nettóban mennyit lehet keresni?

Figyelt kérdés

2023. szept. 26. 20:07
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Netto 300-400
2023. szept. 26. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
68%
Tipikus fos munkakör mindkettő, ami pályakezdőknek ideig-óráig megfelel, de annyi jelentkező van ilyen helyekre (mivel nagyon könnyen megugorható a szint a pozíció betöltéséhez), hogy a fizetések is lecsúsztak nettó 250 - 300 közé. A kettő közül egyébként az üzemeltetőt ajánlom, mert egy multi környezetben tudsz annyit fejlődni, hogy később a tapasztalatot figyelembe véve betölthess komolyabb pozíciót pl: rendszermérnök, devops mérnök, cloud mérnök stb... amivel már bőven 1 millió feletti bér is hozható.
2023. szept. 26. 23:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

A Helpdesk az a 1. Level.Ők azok, akik felveszik a telefont és továbbítják a jegyet a megfelelő megoldócsoportra.Onnan kerül át a 2. levelhez.

Mivel, az 1. level többnyire csak adminisztratív feladatokból áll, viszont műszakozni is kell, ezért 300-350 nettó a fizu.



A rendes üzemeltetés az a 2-3. level.

A 3. levelnek már kell tudnia programkódokba belenyúlni.

A 2. level maximum olvasnia kell tudni a programkódot, továbbá ismernie kell az adott rendszert jobban, mint a felhasználók, illetve a rendszer technikai leírását értelmezni, használni.



De, olyan helyek is vannak, ahol a 2-3 level az egy szint, nincs kettébontva.


Lényegesen több a pénz, mint a helpdesknél.Nyilván a legtöbb a programozósabb 3. level szintnél.Ott eléri egy fejlesztő fizetését is.



Én 3. levelnek br 1-5 milliót mondanék.

2.hoz meg 750-800 ezret.

2023. szept. 27. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Ez tipikusan olyan munkakör, amit lehet így is és úgy is értelmezni, plusz ennek is szintjei vannak. Szoftverfejlesztő is lehet "üzemeltető" csapatban, plusz egy egész sor munkakört betöltő ember, akiknek a tudása kifejezetten jól megfizetett. De az is üzemeltető/helpdeskes, aki csak felveszi a telefont és továbbítja a hibát valakinek.

Tehát lehet vele nagyon keveset és nagyon sokat is keresni.

2023. okt. 1. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!