IT Helpdesk és Szoftverüzemeltetőként nettóban mennyit lehet keresni?
A Helpdesk az a 1. Level.Ők azok, akik felveszik a telefont és továbbítják a jegyet a megfelelő megoldócsoportra.Onnan kerül át a 2. levelhez.
Mivel, az 1. level többnyire csak adminisztratív feladatokból áll, viszont műszakozni is kell, ezért 300-350 nettó a fizu.
A rendes üzemeltetés az a 2-3. level.
A 3. levelnek már kell tudnia programkódokba belenyúlni.
A 2. level maximum olvasnia kell tudni a programkódot, továbbá ismernie kell az adott rendszert jobban, mint a felhasználók, illetve a rendszer technikai leírását értelmezni, használni.
De, olyan helyek is vannak, ahol a 2-3 level az egy szint, nincs kettébontva.
Lényegesen több a pénz, mint a helpdesknél.Nyilván a legtöbb a programozósabb 3. level szintnél.Ott eléri egy fejlesztő fizetését is.
Én 3. levelnek br 1-5 milliót mondanék.
2.hoz meg 750-800 ezret.
Ez tipikusan olyan munkakör, amit lehet így is és úgy is értelmezni, plusz ennek is szintjei vannak. Szoftverfejlesztő is lehet "üzemeltető" csapatban, plusz egy egész sor munkakört betöltő ember, akiknek a tudása kifejezetten jól megfizetett. De az is üzemeltető/helpdeskes, aki csak felveszi a telefont és továbbítja a hibát valakinek.
Tehát lehet vele nagyon keveset és nagyon sokat is keresni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!