Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Call center munkával kapcsolat...

Call center munkával kapcsolatban kérdeznék! Kimenő vagy bejövő hívásokat könnyebb kezelni?

Figyelt kérdés

Milyen cégnél érdemes call center munkát vállalni? Ha nekünk kell ügyfeleket hívogatni, kampányolni, akkor milyen termékeket a legkönnyebb eladni?

Minden érdekel! Főleg olyanoktól, akiknek személyes tapasztalataik vannak call centerben.


Köszönöm!


2012. márc. 28. 14:40
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Egyértelműen a bejövő hívásokat. Ott csak meg kell hallgatni az ügyfelet és segíteni neki abban, amit kér. Esetleg ajánlasz még neki valami terméket vagy ahhoz a termékhez egy kiegészítőt, amiért telefonált. A kimenőknél zaklatni kell az embereket. Soha nem tudhatod, hogy jó időben telefonálsz-e, milyen élethelyzetben van az illető. Szégyellem magam, de ma én is elküldtem egy rámenős fickót melegebb éghajlatra. Nemrég halt meg az édesanyám és nem voltam olyan lelki állapotban, hogy meghallgassam, de nem fogta fel.


Az sem mindegy, hogy hideg hívásokról vagy meleg hívásokról van szó. Hideg hívásnál gyakorlatilag olyan embert kell felhívnod, akinek a világon semmi köze nincs ahhoz a céghez, ahonnan telefonálsz. Meleg hívásnál pedig már a cég ügyfele, őket sokkal könnyebb kezelni.

2012. márc. 28. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!