Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Telenor szerződés bontás? Ki...

Telenor szerződés bontás? Ki hibázott?

Figyelt kérdés
Úgy kezdődött az egész hogy telefonról interneteztem és meg volt adva az hogy maximum mennyi lehet az adatforgalmam(200-250mb). Másnap kaptam egy SMS-t hogy "kártyáján magasforgalmat észleltünk, kimenő hívásait 24 órán belül korlátozzuk". Az volt benne az érdekes hogy semmiféle értesítést nem kaptam róla hogy túl léptem az adatforgalmat. A Telenor arra hivatkozott hogy a gépeiknek nem volt elég idejük kiküldeni az SMS-t. Kaptam 30.000 Ft fizetendő összeget, amit 3 részletben kifizettem. A csekkeken nem volt feltüntetve hogy meddig kell feladnom őket, így hát minden hónap 20.-a körül feladtam eggyet. Utána kaptam egy 75.000 Ft-os csekket ami annyit tesz hogy idő elött felmondták a szerződést. És akkor itt jön az a rész amikor nemtudom hogy ki hibázott, és hogy van-e megoldás a problémára. Elnézést a helyesírási hibákért, Előre is köszönöm a véleményeket,javaslatokat.

2012. nov. 13. 18:11
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!